Fandom

Hero Factory Wiki

"Smith"

334strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
"Smith" jest szpiegiem Drużyny Recon.

Biografia

Smith został stworzony w Wieży Montażowej kilka lat temu. Został przydzielony do Drużyny Recon w celu zbierania informacji o potworach i złoczyńcach dla Fabryki Bohaterów.

W Hero Factory FM rozmawiał z Makiem Megahertzem o rejestrach z misji dotyczących Von Nebuli i jego sług. Podczas sprawdzania rejestrów Smith zniknął.

Zdolności i Cechy

Smith jest jednym z najlepszych i najzdolniejszych Bohaterów. Jest ekspertem w gromadzeniu i studiowaniu informacji z całej galaktyki. Nigdy nie jest daleko w tyle, szukając wskazówek, przez pola bitew i szczątki pozostawione przez złoczyńców i potwory.

Tak jak pozostali członkowie Drużyny Recon, często jest uznawany przez swój wyjątkowy czarno-srebrny pancerz w klatce piersiowej, ale podobnie jak reszta Bohaterów z zespołu Recon, może nosić różne typy zbroi i jest przeszkolony do korzystania z różnych rodzajów broni oraz ich części - nawet tych używanych przez Złoczyńców.

Trivia

  • Choć twierdzi, że "Smith" jest jego prawdziwym nazwiskiem, a nie imieniem kodowym, Natalie Breez stwierdziła, że nie istnieje agent Drużyny Recon pod tym imieniem.

Pojawienia

"Smith"
No image.png
Bohater-Robot
Przynależność Drużyna Recon
Narzędzia Nieznane
Status Żywy
Lokalizacja Miasto Makuhero
Wymowa Smit

Więcej z Fandomu

Losowa wiki