FANDOM

Animacje promocyjne
No image.png
Media
Typ Animacja
Autor LEGO GROUP
Rok opublikowania 2010-

Animacje promocyjne są to wszystkie animacje oraz reklamy mające przedstawić i wypromować zestawy, a także historię Hero Factory. Wiele z nich wyświetlanych jest jako reklamy telewizyjne. Mogą to być też inne ekskluzywne animacje lub zapowiedzi kolejnych odcinków Serialu Hero Factory.

Rok 2010

Animacje z początków serii LEGO Hero Factory:

Rok 2011

Ognista Przeprawa

Animacje te przedstawiają postacie oraz fabułę odcinka Ognista Przeprawa:

Dzika Planeta

Animacje promocyjne z okresu drugiej fali zestawów na 2011 i filmu Dzika Planeta:

Inne

  • Kulisy Hero Factory 2.0: Objaśnienie Nowego Systemu Budowy Postaci i Stworzeń - to film projektantów LEGO Hero Factory (podzielony na trzy części). Na początek widza w temat wprowadza Nathaniel Zib, następnie głos zabiera trzech projektantów setów: Cerim Manovi, Christoph Röttjer i Christoffer Raundahl. Opowiadają oni o nowym systemie budowy, który został wprowadzony w 2011 roku. Ukazują też różne kości i inne elementy oraz niektóre zestawy i własne konstrukcje.
  • Bitwa Projektantów - film, na którym dwóch projektantów Hero Factory (Simon Lucas i Matt Betteker) przedstawiają fabułę Dzikiej Planety i zestawy na drugą połowę 2011 roku. Następnie toczą bitwę, który z nich zbuduje większą negatywną postać z czterech zestawów w wyznaczonym czasie czasie.
  • Animacja promująca Hero Recon Team - to animacja, w której Merrick Fortis przedstawia Drużynę Recon oraz nowy Kreator Bohaterów.

Rok 2012

Rok 2013

Rok 2014

Animacje i filmy poświęcone fabule i postaciom z odcinka Wróg z Głębi Ziemi:

Więcej z Fandomu

Losowa wiki