FANDOM

Antropolis
Antropolis City 1
Lokalizacja
Mieszkańcy Brak danych
Klasa Miasto

Antropolis to nazwa sporej wielkości miasta, które położone jest nad jaskiniami zamieszkanymi przez Skoczki.

Historia

Nie znana jest nam przeszłość miasta Antropolis. Wiadomo, iż w pewnym momencie rozpoczęto budowę nowego tranzytu komunikacyjnego - tunelu, który miał ułatwić i przyśpieszyć podróż przez metropolię. Jednak tuż po uruchomieniu tarczy wiertniczej Dużej Betty robotnicy stracili jej sygnał. Kiedy weszli do tunelu, by zbadać sprawę zostali zaatakowani przez tajemnicze kreatury.

Niedługo po tym w sprawie zaginięcia robotników wezwano na pomoc Fabrykę Bohaterów. Do Antropolis przyleciał Nathan Evo wraz ze swoim Łazikiem. Na miejscu okazało się, że spod ziemi wyległy hordy Skoczków i nieobliczalne Bestie. Wkrótce na miejsce przybyła Drużyna Alfa 1, która zbudowała kilka Maszyn Bojowych do walki z najeźdźcami z głębi Ziemi. Herosi czym prędzej przystąpili do walki ze Skoczkami i potworami takimi, jak: Zębate Bestie, Latająca Bestia, czy potężna Zespolona Bestia. W wyniku oblężenia przez zgraje dzikich monstrów oraz ciężkich i żmudnych walk, jakie stoczyli z nimi herosi miasto zostało mocno zniszczone, a część mieszkańców i walczących Bohaterów została porwana do tuneli pod Antropolis.

Antropolis City 2

Antropolis zniszczone przez Bestie i Skoczki

Po przybyciu wsparcia z Fabryki Bohaterów, herosi zeszli pod ziemię, gdzie zbudowali kolejne mechy. Tam udało im się oswobodzić robotników i pokonać kolejne Bestie i Skoczki, a także wynegocjować ze sprawczynią ataku - Bestią Królową - aby ta odwołała najazd Skoczków na Antropolis. Między władczynią monstrów, a Bohaterami zaistniała jednak kolejna waśń. W jej wyniku Królowa wpadła do przepaści, a jej gniazdo zostało zniszczone. Niedługo po tym Drużyna Alfa 1 powróciła na powierzchnię. Tam Bohaterów pożegnali mieszkańcy miasta, a Natalie Breez tuż przed odlotem zaproponowała bezpieczniejsze rozwiązanie - zbudowanie mostu nad Antropolis.

Krajobraz

Antropolis to niemałe miasto, którego krajobraz zdominowały wieżowce i drapacze chmur. Miasto poprzecinane jest licznymi ulicami, jednak mimo to w Antropolis nadal istnieje zapotrzebowanie na kolejne tranzyty komunikacyjne. Prawdopodobnie po mieście można poruszać się jakimś rodzajem kolei lub metra, ponieważ wzdłuż ulic biegnie dużo wiaduktów przypominających linie metra.

Po inwazji Skoczków Antropolis zostało jednak mocno zniszczone, nie tylko budynki, ale też drogi komunikacyjne.

Mieszkańcy

Metropolię zamieszkuje dużo istot, nie znana jest jednak dokładna ich ilość. Wielu z mieszkańców zostało porwanych przez Skoczki i uwięzionych w kokonach. Udało się ich jednak uwolnić.

Pojawienia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki