Fandom

Hero Factory Wiki

Aquagon

334strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja2 Udostępnij
Aquagon
Aquagon Set 1.png
Złoczyńca
Pracodawca Brak danych
Broń(nie) Podwójny Miecz, pazury, kolce, macki
Status Funkcjonuje

Aquagon jest zmutowanym osobnikiem pochodzącym z gatunku Morskich Istot.

Historia

Aquagon był zwykłym stworzeniem wodnym zamieszkującym planetę, na której położone było miasto Makuhero. Pewnego dnia został zainfekowany przez robactwo kontrolujące umysł, zwane Mózgami. Zmutował się wtedy i stał bezwzględną bestią. Wkrótce razem z innymi przedstawicielami jego gatunku pod kontrolą pasożytów, wziął udział w ataku na miasto Makuhero. Aquagony wdarły się głównie do kanałów miejskich i tuneli technicznych. Tam starał się je powstrzymać Nathan Evo. Kilka Aquagonów walczyło także na powierzchni. Po bitwie prawdopodobnie potwory zostały uwolniony spod kontroli Mózgów. Po tym przybrały swoją dawną formę i najpewniej powróciły do swojego naturalnego środowiska.

Cechy i zdolności

Aquagon przed transformacją był zwykłym, dosyć prymitywnym stworzeniem morskim. Nie był agresywny. Jednak po mutacji stał się morską bestią, której celem jest zniszczenie Fabryki Bohaterów. Aquagon potrafi bardzo dobrze pływać. Na swoich nogach posiada macki, które mogą poparzyć przeciwnika.

44013 Aquagon.png

Aquagon

Broń i narzędzia

Aquagon posiada Podwójny Miecz, który można rozdzielić na dwa ultra-ostre miecze. Istota ta zaopatrzona jest także w pazury oraz kolce. Poza tym ma trujące macki zamontowane na kostkach.

Informacje o zestawie

Aquagon został wydany jako jeden z zestawów na drugą połowę 2013 roku, o numerze katalogowym 44013. Mały zestaw, zawiera 41 części.

Pojawienia

Zobacz też

Więcej z Fandomu

Losowa wiki