FANDOM

Bruizer
44005 Bruizer.png
Złoczyńca
Pracodawca Brak danych
Broń(nie) Skalna Pięść, ostre kolce
Status Funkcjonuje

Bruizer to zmutowany przedstawiciel gatunku Skalnych Gigantów pochodzących z Wszechświata Hero Factory.

Historia

Bruizer żył kiedyś spokojnie na planecie, na której znajduje się Fabryka Bohaterów. Zamieszkiwał skalne, górzyste regiony planety. Jednak pewnego dnia pasożytnicze Mózgi przybyły na jego planetę. Kreatury zaczęły zmieniać różne stworzenia, w tym także Bruizera i jego pobratymców. Razem z innymi mutantami, Bruizer wziął udział w ataku na Makuhero City. W mieście dwa Bruizery zaatakowały Dunkana Bulka, jednak jeden z nich został przygnieciony przez Frost Beasta. Kolejny zmutowany Sklany gigant mocno uderzył swoją pięścią Bohatera tak, że wypadła mu jego broń. Lecz ten odpowiedział Bruizerowi silnym ciosem w twarz. Oszołomiony padł na ziemię, a Bulk uderzył w czerwone wypustki jego Mózga i uwolnił tym samym mutanta. Następnie Skalny gigant z dużą siłą kopnął pasożyta, który go kontrolował tak, że ten poleciał za jeden z wieżowców. Po tym odwdzięczył się herosowi. Jeden z Bruizerów zaatakował Wieżę Montażową. Niemal zgniótł Marka Surge'a, lecz ten silnie poraził go prądem za pomocą swojej broni. Jeszcze inny Bruizer spróbował zaatakować Williama Furno, jednak został potraktowany ogniem z jego Płonącego miecza. Po walkach Bruizer tak, jak inni mutanci powrócił do swojej normalnej formy i dawnego środowiska.

Cechy i zdolności

Bruizer przed tym, jak został zmutowany był dosyć spokojnym i łagodnym Skalnym Gigantem. Jednak gdy pasożyty przejęły kontrolę nad jego umysłem, stał się agresywny oraz nieprzewidywalny. Jego głównym celem stało się zniszczenie Hero Factory. Bruizer jest bardzo silny i wytrzymały, nie grzeszy jednak inteligencją.

BruizerSerial1.PNG

Mutant pojawiający się w Serialu Hero Factory

Broń i narzędzia

Bruizer posiada wielką, wytrzymałą i mocną Skalną Pięść, za pomocą której może z ogromną siłą uderzyć przeciwnika. Znajdują się na niej, podobnie jak na niektórych częściach pancerza mutanta, ostre jak brzytwa kolce. Stwór zaopatrzony też jest w narzędzie przypominające sztylet oraz naramienniki skalne.

Informacje o zestawie

Bruizer został wydany jako średni zestaw na pierwszą połowę 2013 roku. Do jego budowy przeznaczone są 62 części. Jego numer katalogowy to 44005. Posiada mechanizm poruszający jego prawą ręką.

Pojawienia

Bruizer2013.png

Bruizer

Zobacz też

Linki zewnętrzne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki