FANDOM

Cytadela
No image.png
Organizacja/Grupa
Kwatera Główna/Baza Ogromny budynek w

Von Nebula City

Lider(zy) Von Nebula
Status Brak danych
Cel Sprawowanie władzy nad znaczną częścią Wszechświata
Sojusznicy Brak danych
Wrogowie Bohaterowie

(w tym Drużyna Alfa 1), przeciwnicy Cytadeli

Cytadela jest to syndykat, organizacja do niedawna sprawująca władzę w znacznej części Równoległego Świata Cytadeli.

Opis

Historia

Cytadela powstała w miejsce Fabryki Bohaterów po tym, jak ta została zniszczona przez Legion Ciemności. Przywódcą organizacji został zdradziecki heros-dezerter Von Ness, który wkrótce stał się Von Nebulą. Cytadela przejęła władzę nad miastem Makuhero, którego nazwę przemianowano na Von Nebula City. Podbiła także inne planety, przejmując również nad nimi kontrolę. Wtrąciła Bohaterów do więzienia oraz uwięziła Akiyamę Makuro. Do Cytadeli należeli przestępczy oraz złoczyńcy, którzy wprowadzili prawo legalizujące i pozwalające na wszelkie przestępstwa i rozboje. Surowo zakazano jakichkolwiek przejawów uczciwego działania, czy heroizmu. Wszyscy mieszkańcy podbitych światów musieli być posłuszni wobec członków Cytadeli.

W pewnym momencie na terenie Von Nebula City zaczęły dziać się niespotykane wcześniej rzeczy: Cytadela dostała wiadomość od pracowniczki Uniwersytetu Von Nebuli, L-22, że grupa robotów poszukuje informacji na temat Hero Factory. Na rozkaz Von Nebuli, Speeda Demon udał się po nią, a następnie została ona przesłuchana przez Von Nebulę. Wkrótce do Cytadeli zaczęły napływać wiadomości o Drużynie Alfa 1 (pochodzącej z prawdziwego Wszechświata), która zaczęła ubiegać kryminalistów w popełnianiu ich przestępstw - upokorzyli w ten sposób, między innymi, Splitface'a i Jawblade'a . Von Nebula wysłał po nich XT4, który przekazał im wiadomość o tym, że chcą zobaczyć się członkami Drużyny Alfa 1. Herosi przyjęli ofertę i niedługo po tym spotkali się z członkami wyższego kręgu Cytadeli oraz z samym Von Nebulą. Bohaterowie odmówili współpracy, a przywódca złoczyńców był wściekły widząc Prestona Stormera na wolności. Drużynę Alfa 1 zamknięto w więzieniu, jednak tylko wszczęli oni masową ucieczkę innych Bohaterów. W tym samym czasie planetę najechały ogromnie niebezpieczne pasożyty - Mózgi. Poszukiwały one właśnie czwórki herosów z oryginalnego Wszechświata. Von Nebuli udało się jednak zawrzeć sojusz z Mózgami. Przestępcy złapali Stormera, natomiast pasożyty odczytały jego myśli. Właśnie po tym wybuchła ucieczka z więzienia. Roboty z Drużyny Alfa 1 rozpoczęli poszukiwania za generatorem, którym mogliby się dostać do własnego świata. Z pomocą przyszedł im Von Nebula, który postanowił pozbyć się także Mózgów. Zaprowadził ich do przetrzymywanego w celi Akiyamy Makuro. Ten ostatecznie zgodził się pomóc Drużynie Alfa 1. Makuro zbudował urządzenie emitujące promienie beta, dzięki którym można było uśpić Mózgi. W tym czasie członkowie Cytadeli byli zajęci walką z hordami nacierających pasożytów. Bohaterowie wykorzystali urządzenie do uśpienia Mózgów, lecz było ich za dużo. Na pomoc przybyła im Drużyna Alfa 1 ze Świata Cytadeli, która pomogła im się z nimi rozprawić. Von Nebula w złości na widok Stormera próbował z jego świata, próbował pozbyć się go za pomocą swojej Laski Czarnej Dziury. Jednak heros zablokował jego atak pociskiem plazmowym, przez co Von Nebula zaczął zapadać się w sobie i został unicestwiony. Drużyna Alfa 1 miała zająć się po tym zwalczaniem mocno osłabionej Cytadeli, jednak nieznane są nam dalsze losy tej organizacji.

Struktura i organizacja

Cytadela jako organizacja składała się z kręgów, czyli niżej i wyżej postawionych w hierarchii przestępców (w zależności od kręgu). Miała ona swoją bazę w jednym z budynków w Von Nebula City. Przypuszczalnie był on niemałych rozmiarów - mieściło się w nim wiele pomieszczeń na przykład laboratorium, sala tronowa Von Nebuli, więzienie, prywatna cela Akiyamy Makuro, biuro.

Cytadela sprawowała rządy silną ręką, nie dopuszczała żadnych aktów buntu przeciwko niej. Wpierała przestępców, złodziei oraz złoczyńców. Surowo karała nieposłuszeństwo oraz przejawy heroizmu, czy po prostu uczciwego zachowania. Udzielała pozwolenia na popełnianie przestępstw i niejednokrotnie wyznaczała ich miejsce. Cytadela nie tolerowała konkurencji.

Znani członkowie

Nie wiemy, ilu dokładnie członków liczyła sobie Cytadela. Oto lista znanych jej przedstawicieli:

  • Von Nebula - tyran i przywódca
  • Black Phantom - wysoko położony członek, to do niego skierował się Von Ness po swojej zdradzie
  • Jawblade - podwodny kryminalista
  • Splitface - członek Cytadeli o dwóch osobowściach
  • Voltix - zarządca więzienia
  • Toxic Reapa - jeden z wyżej położonych członków
  • Core Hunter - członek wyższego kręgu, miał obsesje na punkcie Rdzeni Bohaterów
  • Speeda Demon - zdegradowany do niższego stopnia (za nieposłuszeństwo) członek
  • Thornraxx - łotr przypominający wyglądem insekta
  • XT4 - przeprogramowany robot

Pojawienia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki