FANDOM

Daniella Capricorn
HS01DCapricorn.png
Robot
Przynależność telewizja, media
Narzędzia mikrofon
Status żyje

Daniella Capricorn jest to dziennikarka pracująca dla stacji HFX.

Historia

Wiemy, że została kiedyś zatrudniona przez stację telewizyjną HFX. Często korespondowała wydarzenia dotyczące Fabryki Bohaterów. Jednym z jej zadań był wywiad przeprowadzony Prestonem Stormerem po misji w New Stellac City. Była także jednym z dziennikarzy uczestniczących w apelu Akiyamy Makuro w sprawie unowocześnienia. Podczas Wielkiej Ucieczki Daniella Capricorn zajmowała się dostarczaniem telewidzom informacji o rozwoju wydarzeń. Pomogła też dostać się Drużynie Alfa 1 do Wieży Montażowej, podając fałszywe informacje. To zmyliło Black Phantoma. Na koniec poinformowała, że Bohaterowie wracają z setkami złoczyńców złapanych podczas misji.

Pewnego dnia Daniella Capricorn prowadziła program o uroczystości poświęconej Bohaterom. Wkrótce Makuhero zaatakowały Mózgi. Miała wtedy zdać sprawozdanie o sytuacji z ulic miasta. Została jednak zaatakowana przez Pyroxa, lecz William Furno ją obronił. Dziennikarka, goniona przez hordy pasożytów, zmuszona była uciec z ulicy razem ze swoim kamerzystą.

Cechy charakteru

Daniella jest dosyć porywczym robotem. Ma kobiece oprogramowanie. Często denerwuje się na innych, ale zawsze jest miła dla Bohaterów. Przeważnie pracuje z robotem-kamerzystą, na którego często się złości, poniża i krzyczy.

Pojawienia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki