FANDOM

Double Dragon Danger!
Double Dragon Danger! (tytuł).png
Komiks
Fabuła Brak danych
Ilustracje Brak danych

Double Dragon Danger! (pol. Podwójne Smocze Niebezpieczeństwo!) to promocyjny komiks, który ukazał się w listopadowo-grudniowym wydaniu Magazynu LEGO Club (w 2013 roku). Przedstawia niekanoniczną walkę Daniela Rocki z dwoma zainfekowanymi przez Mózgi bestiami.

Streszczenie

Po usunięciu nikczemnego Mózgu z głowy Dragon Bolta, nagle przed Fabrykę Bohaterów przylatuje drugi Dragon Bolt, broniący samicy smoka, już wyzwolonej od pasożyta. Bestia atakuje Rockę, który jednak ten unika ciosu, dzięki swojemu Plecakowi Odrzutowemu. Następnie Bohater kontaktuje się z Nathanielem Zibem, który stara się mu doradzić, co ma zrobić. W trakcie ucieczki przed zainfekowanym smokiem, Rocka wpada na pomysł, aby zmylić go swoim odbiciem w szybie jednego z wieżowców. Dragon Bolt, myśląc, że heros, którego widzi w szybie, jest prawdziwy, uderza w ścianę budynku, a Rocka wyjmuje mu Mózg. Po tym smok wraca do normy i zasypia.

Postacie

Pozytywne

Neutralne:

Negatywne

Galeria

Ciekawostki

  • Pierwszy Dragon Bolt, który zaatakował Hero Factory i wykopał dziurę pod budynkiem, jest przedstawiony w tym komiksie jako samica.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki