FANDOM

Hero Factory.com 2013 Minitło.png

Dragon Bolt kontra Jet Rocka! to krótki artykuł, który ukazał się w informacjach klubowych na stronie Magazynu LEGO Club w lecie 2013 roku. Opisuje walkę Dragon Bolta z Jet Rocką widzianą z perspektywy Danielli Capricorn.

Zawartość

"TutajDaniela Capricorn z Hero News Wire. Przekazuję wyjątkowy raport z bitwy toczącej się na ulicach miasta Makuhero City!

Jako pierwsi zobaczycie nowe zagrożenie dla Fabryki Bohaterów, myśliwiec DRAGON BOLT, a także odpowiedź Profesora Ziba — JET ROCKĘ!

Dragon Bolt Smoki są dziś rzadkim widokiem, ponoć żyje już tylko kilka z nich. Nikczemne mózgi z kosmosu jakoś jednak jednego znalazły i zmusiły, by im służył! Uważaj na jego wielką głowę z przerażającymi kąsającymi szczękami, potężne burzowe skrzydła, pysk miotający pioruny i kolczasty ogon. Namierz płonące w ciemności oczy i celuj prosto w mózg!

Jet Rocka Aby zmierzyć się z tym latającym koszmarem, ulubieniec tłumów, Rocka, otrzymał z Fabryki Bohaterów ściśle tajny sprzęt — odczepiany plecak odrzutowy. Razem tworzą JET ROCKĘ!

Bohater staje do walki wyposażony w otwierany, ochronny wyświetlacz, dwa miotacze plazmy, cztery wystrzeliwane rakiety, ostre skrzydła plazmowe i potężne silniki jonowe. ROCKA otrzymał też nowe zaciski rdzeniowe, które chronią jego rdzeń bohatera, oraz zaawansowaną osłonę HUD, dzięki której wie, co dzieje się na polu bitwy nawet, gdy nie korzysta z plecaka odrzutowego.

Czy JET ROCKA zdoła powstrzymać myśliwiec DRAGON BOLT i nie skrzywdzi przy tym niewinnego smoka? Czas pokaże! Tutaj Daniela Capricorn z Hero News Wire, kończę relację!"

Więcej z Fandomu

Losowa wiki