FANDOM

Działo Błyskawicowe
Lightning Shooter and Shield.png
Narzędzie
Status Obecnie nieużywane
Użytkownik(cy) Mark Surge
Funkcje Walka, obrona

Działo Błyskawicowe jest bronią, z której korzystał Mark Surge w swojej podstawowej formie (1.0). Bohater używał dwóch dział, noszonych w obu rękach. Broń ta może strzelać pociskami elektrycznymi, jak i stworzyć tarczę elektryczną.

Funkcjonalność

Działo Błyskawicowe potrafi strzelać pociskami elektrycznymi, nawet w wiele celów na raz. Broń ta jest dosyć precyzyjna. Oprócz tego za pomocą działa można wygenerować małą tarczę elektryczną, lecz można to zrobić jedynie wtedy, gdy w danym momencie broń nie jest używana do miotania pocisków. Tarcza ta potrafi osłonić posiadacza wyłącznie przed obiektami metalowymi lub podmuchami energii.

Obecnie Działa Błyskawicowe nie są już używane. Bohater porzucił tą broń po Misji: Próba Ognia.

Przykładowe użycie

Mark Surge użył Dział Błyskawicowych podczas walki z Corroderem na Tantalus 5.

Informacje o zestawie

Działa Błyskawicowe zostały wydane razem z zestawami: 7169 Mark Surge w 2010 roku, 6217 Surge (przekolorowane, jako Miotacz Błyskawicowy) i 6231 Speeda Demon w 2012 roku. Pojedyncze działo tworzy jedna część, zrobiona z dwóch rodzajów plastiku: srebrnego trzonu i lekko przezroczystych błyskawic.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki