Wikia

Hero Factory Wiki

Frost Beast

Dyskusja1
319stron na
tej wiki

Frost Beast
Frost Beast Set 1
Złoczyńca
Pracodawca Brak danych
Broń(nie) Zębate Ostrze Mrozu, lodowe kły, mroźne pazury
Status Funkcjonuje

Frost Beast jest to zmutowany osobnik pochodzący z gatunku Lodowych Stworów.

OpisEdytuj

HistoriaEdytuj

Frost Beast żył niegdyś na tej samej planecie, na której znajduje się miasto Makuhero. Zamieszkiwał pewną lodową krainę. Któregoś dnia zauważył, że jego towarzysz został zamrożony i zmutowany. Wkrótce on też został zaatakowany i przeobrażony przez Mózg. Stał się wtedy w potężną, lodową kreaturą. Wkrótce po tym zaatakował miasto Makuhero wraz z innymi zmutowanymi stworzeniami ze swojego gatunku. Walczył z Bohaterami z Drużyny Alfa 1 broniącymi metropolii. Jeden z Frost Beast stoczył walkę z Prestonem Stormerem, inny walczył z Danielem Rocką, jeszcze inny postanowił zaatakować Wieżę Montażową. Jednak prawdopodobnie każdy mutant został uwolniony spod kontroli Mózgów. Możliwe, że stworzenia wróciły do swojego dawnego miejsca zamieszkania.

Cechy i zdolnościEdytuj

Przed przeobrażeniem się, Frost Beast był dosyć spokojnym i przyjaźnie nastawionym stworzeniem. Lecz kiedy Mózgi zaatakowały, przeobraził się w agresywną i niezwykle niebezpieczną lodową kreaturę.  Potrafi zamrozić przeciwnika swoim oddechem. Może to unieruchomić wroga na dość krótki czas.

Broń i narzędziaEdytuj

Frost Beast posiada Zębate Ostrze Mrozu - masywną broń do walki wręcz. Poza tym potwór ten wyposażony jest w niebezpieczne, spiczaste, lodowe kły oraz ostre, mroźne pazury. Mutant posiada też wytrzymały pancerz lodowy.

44011 Frost Beast
Frost Beast w formie zestawu
Kar0lDodany przez Kar0l

Informacje o zestawieEdytuj

Frost Beast został wydany w drugiej połowie 2013 roku, jako średni zestaw składający się z 60 części, o numerze katalogowym 44011.

LEGO Piece Ikona Zainteresowany zestawem? Więcej informacji na jego temat możesz znaleźć tu.

PojawieniaEdytuj

Zobacz teżEdytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki