FANDOM

Furno Bike
800px-7158 Furno Bike Stationary.jpg
Pojazd
Użytkownik(cy) William Furno
Funkcja(e) Transport, broń
Status Brak danych

Furno Bike, początkowo nazywany Blaze Bike, jest to pojazd używany przez herosa Williama Furno.

Historia

Furno Bike powstał jako prototypowy pojazd stworzony na potrzeby Bohaterów z Drużyny Alfa 1. Jednak ostatecznie motor ten stał się własnością Williama Furno. Właśnie od jego imienia wzięła się późniejsza nazwa pojazdu. Użył go podczas treningu w Sferze treningowej, a wkrótce po tym wykorzystał motor w walce z Rotorem i XPlodem. Jakiś czas później, kiedy Preston Stormer został zainfekowany nanobotami przez Meltdowna, Furno podążył za agresywnym Bohaterem na swoim motorze. W pewnym momencie użył go także, aby pomóc Dunkanowi Bulkowi pokonać Vapoura.

Gdy wszyscy więźniowie zbiegli z Aresztu dla złoczyńców, Preston Stormer dostał wtedy zmodyfikowaną wersję Furno Bike, zwaną Ultramachowym Supermotorem.

Jeden z motorów Furno Bike został zniszczony podczas Ataku Mózgów przez Dragon Bolta, który przedostał się do Fabryki Bohaterów.

430px-William Furno and Bike Carlos D'Anda.jpg

William Furno na Furno Bike

Dane techniczne

Furno Bike posiada duże koła oraz nukleoniczny silnik, co sprawia, że jest on nadzwyczaj szybki. Jego opony mogą wytrzymać ogromne prędkości, nie topiąc się przy tym. Motor ma także podpórkę. Pojazd uzbrojony jest w dwa działa plazmowe zamontowane po obydwu stronach motoru. Może przewozić maksimum jedną osobę. Kolorami przeważającymi w Furno Bike są pomarańczowy, srebrny i czarny.

Ciekawostki

  • Po sukcesie, jaki odniósł Furno Bike, Fabryka Bohaterów rozważa wprowadzenie drużyn Bohaterów zaopatrzonych w motory podobne do tego.

​Informacje o zestawie

Zestaw 7158 Furno Bike został wydany w drugiej połowie 2012 roku, jako duży zestaw. Zawierał 165 części. W zestawie znajdował się motor oraz jego kierowca - Furno.

Pojawienia

Zobacz też

Więcej z Fandomu

Losowa wiki