FANDOM

"Geb nigdy nie był zbyt bystry. Lecz naprawdę powinien wiedzieć, by trzymać się wyłącznie jednego klienta. W każdym razie, teraz jest tam, gdzie zawsze chciał być -- na szczycie."
Core Hunter na temat Geba, Secret Mission 1: The Doom Box
Geb
No image.png
Złoczyńca
Pracodawca Wielu, w tym Core Hunter
Broń(nie) Brak
Status Nieznany

Geb był drobnym oszustem, który pracował na nienazwanej przestępczej planecie.

Biografia

Geb rozpoczął swoją karierę jako sprzątacz na stacji uzpełniania paliwa na przestępczej planecie. Udało mu się awansować i przejąć interes po dwukrotnym, "przypadkowym" upadku ze schodów poprzedniego właściciela. W pewnym momencie do Geba zwrócił się duplikat Core Huntera, który poprosił go o przechowanie w skarbcu jednego z fragmentów broni o nazwie Pudło Zagłady. Po jakimś czasie na planetę przybył Preston Stormer, który wypytywał go o Core Huntera. Geb skierował go do pokoju, w którym miała przebywać kopia przestępcy, jednak okazał on się być pułapką. Któregoś dnia do Geba skierowali się Dunkan Bulk i Natalie Breez, którzy podali się za przemytników chcących przechować cenne duradium w jego skarbcu. Geb zgodził się, po czym zaprowadził ich do skarbca. Jednak na miejsce przybył Core Hunter, który w ramach zemsty na drobnym przestępcy za to, że dał korzystać ze skarbca innym osobom, wysłał Geba w kosmos za pomocą urządzenia antygrawitacyjego. Obecny stan Geba nie jest znany.

Cechy i zdolności

Będąc drobnym przestępcą, Geb przyjmował różne zlecenia, lecz musiały być one pomyślne i odpowiednie dla jego biznesu. Charakteryzował się brakiem lojalności wobec swoich klientów. Był też bardzo ambitny, lecz bał się Bohaterów.

Pojawienia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki