FANDOM

Gniazdo Bestii Królowej
Gniazdo Królowej Art
Lokalizacja
Mieszkańcy Bestia Królowa, Skoczki
Klasa Jaskinia
Bestia Królowa zamieszkiwała swoje gniazdo, w którym przetrzymywała swoje kokony.

Historia

Od dawna miejsce to zamieszkiwane było przez władczynię Skoczków - Bestię Królową. To tam właśnie przechowywała kokony oraz ofiary w nich zamknięte.

W bliżej nieokreślonym momencie, nad gniazdem zbudowano miasto Antropolis (mogło być jednak na odwrót, nie wiadomo bowiem, kiedy dokładnie powstało legowisko, a kiedy metropolia). Gdy w mieście zaczęto budować tunel komunikacyjny, spokój Królowej został zakłócony i Bestie wyszły na powierzchnię, siejąc spustoszenie. Do podziemnych korytarzy udała się Drużyna Alfa 1. Po pokonaniu labiryntu tunelów, część Bohaterów dotarła do głównego gniazda. Tam udało im się pojednać z Królową, lecz wkrótce Bestia znowu wpadła w szał, myśląc, że herosi próbują, pomimo rozejmu, zniszczyć jej legowisko. Starcie, które wtedy wynikło, zakończyło się klęską Królowej, która uderzyła w kamienną kolumnę, co spowodowało, że jaskinia zaczęła się trząść, kolumna obaliła się i razem z władczynią Skoczków wpadła w rozpadlinę pod jeziorem kwasu.

Opis

Gniazdo mieściło się w jednej z najniżej położonych jaskiń w systemie tuneli wydrążonych pod Antropolis. Samo legowisko mieściło się na wysokiej skalnej kolumnie, podtrzymywanej przez długie, zielonkawe pnącza podpięte do sklepienia. Właśnie tam Królowa trzymała swoje kokony, pilnie ich strzegąc. Kolumnę otaczało głębokie jezioro żrącego kwasu, w pobliżu znajdowało się też kilka wodospadów i sadzawek wypełnionych wspomnianą cieczą. Jaskinia była połączona kilkoma wejściami z innymi tunelami, dlatego Bestia Królowa mogła wezwać swoje sługami, które szybko potrafiły przyjść do jej gniazda. Obecnie główne legowisko pozostaje zniszczone.

Pojawienia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki