FANDOM

Wiki-Nui.png

Treść tworzona we współpracy z Encyklopedią Bionicle

GregF.png

Gregory Todd Farshtey, lepiej znany jako Greg Farshtey albo GregF to główny członek Bionicle Story Team (grupy tworzącej oficjalną opowieść Bionicle), choć lepiej znany jest jako autor komiksów (zajmuje się tworzeniem tzw. scenopisu) i książek z serii "Bionicle Adventures" oraz "Bionicle Legends". Pracował z firmą LEGO zanim jeszcze powstało Bionicle, ale to właśnie ta seria pozwoliła mu na rozwój kariery. W 2003 został poproszony przez wydawnictwo Scholastic o zostanie autorem ksiażek "Oficjalny Przewodnik po Bionicle" (The Official Guide to Bionicle) i książki "Bionicle Chronicles #4: Tales of the Masks". Został autorem BA i kilku przewodników Bionicle. Pisał książki "Bionicle Legends". Jest członkiem strony i forum BZPower, gdzie odpowiada na pytania nadsyłane przez użytkowników. Jest nieocenionym źródłem wiedzy Bionicle; dawniej posiadał sekcję "Ask Greg" (Spytaj Grega) na Bionicle.com, ale ilość bezsensownych albo łatwych do odpowiedzenia pytań sprawiła, że sekcję zamknięto. Greg jest szefem edycji Magazynu LEGO i autorem książek Exo-Force. Obecnie zajmuje się także tworzeniem historii Hero Factory. Jest autorem opowiadania Miara Bohaterstwa oraz książek z serii Secret Mission.

Opowiadania i książki autorstwa Grega Farshteya poświęcone Hero Factory:

Linki zewnętrzne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki