FANDOM

Hero Pod
Movie Hero Pod.png
Pojazd
Użytkownik(cy) Bohaterowie
Funkcja(e) Transport właściciela
Status W użyciu

Hero Pody są pojazdami Fabryki Bohaterów używanymi przez Bohaterów.

Historia

Firma Fabryka Bohaterów opracowała Hero Pody, aby Bohaterowie szybciej docierali na misję. Pojazdy mogą być wystrzeliwane z wyrzutni startowych, znajdujących się na górze budynku Wieży Montażowej lub przewożone przez Drop Shipy.

Na Lemus 2, William Furno użył swojego Hero Podu jako wabik, by zwrócić uwagę Rotora. Dzięki temu Bohaterowie mogli ich zaatakować złoczyńców z zaskoczenia. William Furno użył też swojego pojazdu podczas walki z Corroderem. Bohater katapultował się przed lądowaniem, a Hero Pod staranował złoczyńcę.

William Furno, Mark Surge i Natalie Breez wyruszyli na pomoc Drużynie Alfa 1, właśnie w Hero Podach.

Jeden Hero Pod prowadzili zarówno Nathan Evo i Julius Nex, gdy lecieli do obleganej stacji paliw, by pomóc Drużynie Alfa 1.

Dane techniczne

Hero Pody mają dwa silniki. W celu zapewnienia bezpiecznego lądowania posiadają mechanizm automatycznego pilota oraz cztery wysuwane podpórki. Hero Pody dobrze sprawują się na krótkich dystansach, jednak wymagają statków transportowych - Drop Shipów - do długich dystansów i podróży międzygalaktycznych.

Informacje o zestawie

7168 Dunkan Bulk Hero Pod.jpg

Hero Pod z zestawu 7168 Dunkan Bulk

Hero Pody to wszystkie plastikowe kanistry od 2010 do 2011. Zbudowani Bohaterowie mogą być przechowywani wewnątrz tych pojemników. Każdy z nich może zostać zamontowany w zestawie 7160 Drop Ship. Kanistry 2010 posiadają pokrywy w kolorach odpowiadających kolorystyce Bohatera wewnątrz, podczas gdy kanistry 2011 mają jasnopomarańczowe lub janozielone pokrywy.

Pojawienia

Zobacz też

Więcej z Fandomu

Losowa wiki