FANDOM

"I Jetbug, tak szalony jak szybki."
— Narrator na temat Jetbuga, Komiks 5: Próba Ognia
Jetbug
Jetbug1.png
Złoczyńca
Pracodawca Fire Lord
Broń(nie) Wyrzutnia Sfer Lawy, Ostre Szczypce
Status Funkcjonuje, prawdopodobnie aresztowany

Jetbug to złoczyńca należący do Ognistych Przestępców.

Biografia

Jetbug był niegdyś robotem wydobywczym na Tallos 5, pracował jako pilot. Jednak z chęci większego zysku przyłączył się do Fire Lorda, Nitroblasta i Drilldozera. Ponieważ wszyscy oni byli robotami wydobywczymi, mogli dowolnie pobierać energię, dzięki gniazdkom umieszczonym na palcach dłoni. Ich pancerze nie były do tego przystosowane, więc zmieniały się i przetapiały. Wkrótce opuścili planetę w poszukiwaniu mocy. Rozpoczęli życie kryminalistów, podczas którego Jetbug i inni Ogniści Przestępcy dopuścili się przede wszystkim: kradzieży, napaści, podpaleń oraz zniszczenia mienia publicznego.

Atak na Stację Paliw 22

Po pewnym czasie Ogniści Przestępcy zaatakowali Stację Paliw 22 - miejsce, w którym wytwarzane jest paliwo do Hero Podów. Otworzyli ogień ze swojego statku kosmicznego do pracowników placówki, po czym zaatakowali ich osobiście. Wkrótce w odpowiedzi na alarm wszczęty na stacji, przybył oddział herosów, Drużyna Alfa 1 w składzie: Preston Stormer, William Furno, Mark Surge i Natalie Breez. Jetbug, Nitroblast i Drilldozer zajęli się walką z Bohaterami, podczas gdy ich przywódca zajmował się kradzieżą energii. Złoczyńcy mieli nad nimi znaczną przewagę. Jetbug strącił z dachu jednego budynku Furno, który w tym czasie walczył z Fire Lordem, przez co Bohater spadł w ze sporej sporej wysokości. Niedługo po tym Ogniści Przestępcy otoczyli Drużynę Alfa 1 i grupę ewakuujących się cywili. Jednak jeden z herosów - Mark Surge - zaczął niszczyć cenne dla kryminalistów kanistry z paliwem. Złoczyńcy ruszyli za nim i próbowali powstrzymać. To dało reszcie Bohaterów i cywilom czas na ucieczkę ze stacji, lecz łotrom udało się pojmać Surge'a. Fire Lord chciał z niego uczynić swojego zakładnika, więc więźniem miał zająć się Jetbug. Przestępca pozostał razem ze schwytanym herosem na statku bandytów, podczas gdy inni Bohaterowie z Drużyny Alfa 1 podjęli ponowną próbę zatrzymania złoczyńców - tym razem unowocześnieni do wersji 2.0. Jetbug zaatakował statkiem dwójkę przybyłych Bohaterów, Furno i Breez. Jednak wkrótce po tym do kokpitu wdarł się Surge i podczas walki wyrzucił kryminalistę ze statku (który uderzył później w Fire Lorda). Niedługo po tym wszyscy Ogniści Przestępcy zostali aresztowani i osadzeni w Areszcie dla Złoczyńców.

Jetbug Comic.png

Jetbug w komiksie.

Wielka Ucieczka

Jakiś czas później Voltix wywołał Wielkiej Ucieczki z więzienia. Przez pewien czas Jetbug i Fire Lord przyglądali się uciekającym więźniom, po czym zaatakowali z powietrza Bohatera Jimiego Stringera, którego obronił Daniel Rocka. Następnie Jetbug uciekł, podobnie jak inni przestępcy, lecz można przypuszczać, że został ponownie złapany.

Cechy i zdolności

Jetbug jest wrednym i złośliwym przestępcą. Dzięki swoim silnikom odrzutowym może bardzo szybko latać, jest bardzo zwinny. Porusza się niemalże bezszelestnie, czasami nawet jedyną oznaką jego obecności jest szyderczy śmiech. Jetbug lepiej czuje się w powietrzu niż na lądzie; kiedy jest na ziemi, traci poczucie równowagi.

Broń i narzędzia

Broń, jaką posiada Jetbug to Wyrzutnia Sfer Lawy oraz Ostre Szczypce. Ma także pancerz lawowy z groźnymi kolcami.

Informacje o zestawie

Jetbug został wydany w pierwszej połowie 2011 roku jako średni zestaw.. Jego hełm to fliphead (głowa po obruceniu daje inną twarz) taki sam, jak Nitroblasta. Co ciekawe jako jedyny set z tej serii Hero Factory przestępca ten miał takie same "złączki" jak w latach 2008 - 2010. Zestaw składa się z 63 części.

Cytaty

"A masz, Bohaterze!"
— Jetbug, Odcinek 5: Ognista Przeprawa

Pojawienia

Zobacz też

Linki zewnętrzne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki