FANDOM

Komiksy (2014)
44016 Komiks 1.png
Komiks
Fabuła Brak danych
Ilustracje Matt Betteker

W 2014 roku do instrukcji wydanych wtedy zestawów z serii Hero Factory dodano komiksy. Znajdowały się one na pierwszych i ostatnich stronach instrukcji każdego zestawu. Autorem ilustracji komiksów jest Matt Betteker, autorzy ich fabuły pozostają jednak dla nas nieznani.

Opis

Na każdy komiks składały się cztery strony. Wszystkie poprzedzała grafika walki o miasto Antropolis, natomiast tylko w niektórych zakończeniem była scena walki połączonych Maszyn Bojowych z trójgłową Bestią. Komiksy poświęcone były walce Bohaterów w swoich Maszynach ze Skoczkami lub Bestiami.

Spis komiksów

  • Komiks z zestawu 44015 Łazik Evo - przedstawia walkę Nathana Evo w swoim Łaziku ze Skoczkami oraz zespolenie się z Odrzutową Maszyną Williama Furno.
  • Komiks z zestawu 44016 Bestia Jaw kontra Stormer - ten komiks przedstawiał starcie Zębatej Bestii z Prestonem Stormerem.
  • Komiks z zestawu 44017 Zamrażająca Maszyna Stormera - komiks ten zawiera historię Prestona Stormera walczącego ze Skoczkami z pomocą Zamrażającej Maszyny.
  • Komiks z zestawu 44018 Odrzutowa Maszyna Furno - ten komiks przedstawia starcie Williama Furno i jego Odrzutowej Maszyny z dzikimi Skoczkami.
  • Komiks z zestawu 44019 Niewykrywalna Maszyna Rocki - opowiada o walce Daniela Rocki w Niewykrywalnej Maszynie ze Skoczkami.
  • Komiks z zestawu 44020 Bestia Flyer kontra Breez - walka Natalie Breez z Latającą Bestią.
  • Komiks z zestawu 44021 Bestia Splitter kontra Furno i Evo - komiks ten przedstawia walkę Zespolonej Bestii z Furno oraz Evo.
  • Komiks z zestawu 44022 Maszyna XL Evo - przedstawia walkę Evo ze Skoczkami. Tym razem Bohater kieruje Maszyną XL.

Galeria

Komiks z zestawu 44015 Łazik Evo

Komiks z zestawu 44016 Bestia Jaw kontra Stormer

Komiks z zestawu 44017 Zamrażająca Maszyna Stormera

Komiks z zestawu 44018 Odrzutowa Maszyna Furno

Komiks z zestawu 44019 Niewykrywalna Maszyna Rocki

Komiks z zestawu 44020 Bestia Flyer kontra Breez

Komiks z zestawu 44021 Bestia Splitter kontra Furno i Evo

Komiks z zestawu 44022 Maszyna XL Evo

Więcej z Fandomu

Losowa wiki