FANDOM

Laska Czarnej Dziury
LaskaCzarnejDziury
Narzędzie
Status Zniszczona
Użytkownik(cy) Von Nebula
Funkcje Walka

Laska Czarnej Dziury to jedna z najpotężniejszych broni we Wszechświecie. Jej posiadaczem jest potężny Von Nebula.

Historia

Laska Czarnej Dziury stała się bronią złoczyńcy imieniem Von Nebula, po tym jak Bohater znany jako Von Ness zdezerterował i stał się przestępcą. Wykorzystał ją, między innymi, do stworzenia czarnej dziury, w której się ukrywał. Podczas walki z Prestonem Stormerem i Williamem Furno, laska trafiła w ręce pierwszego wspomnianego herosa. Ten wykorzystał ją przeciwko złoczyńcy i wessał go do wnętrza broni. Laska została zarekwirowana przez Fabrykę Bohaterów. Umieszczono ją w specjalnej komorze izolacyjnej, po czym przeniesiono ją do aresztu dla złoczyńców lub od razu trafiła do hali więziennej.

Jakiś czas po pokonaniu Von Nebuli przez herosów, przestępca zwany Voltixem, aby zainicjować Wielką Ucieczkę, posłużył się Laską Czarnej Dziury, przechowywaną w areszcie. Wygenerował coś postać Von Nebuli, która stłukła broń i tym samym wywołała silny podmuch i czarną dziurę, dzięki której złoczyńcy mogli zbiec. W konsekwencji tego laska została zniszczona.

Funkcjonalność

Laska Czarnej Dziury jest niezwykle potężną bronią. Posiada kilka zastosowań: można dzięki niej generować ogromne czarne dziury, pochłaniać różne obiekty, a nawet obserwować w jej wnętrzu wybrany zakątek galaktyki. Przedmiot, który wessie ta broń, pozostaje w jej wnętrzu, prawdopodobnie, na wieczność. Laska składa się z kuli (głównej części) oraz dwóch obrotowych ostrzy. Może służyć także do walki wręcz.

Informacje o zestawie

Laska Czarnej Dziury została wydana wraz z zestawem 7145 Von Nebula w 2010 roku. Składa się z 11 części. Wyposażona jest w srebrne ostrza, zamontowane na elemencie obracającym się wokół własnej osi, co pozwala je obracać wokół dwukolorowej kuli umieszczonej na lasce.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki