Fandom

Hero Factory Wiki

Latająca Bestia

334strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Latająca Bestia
44020 Flyer Beast vs Breez.png
Natalie Breez ujeżdżająca Latającą Bestię
Stworzenie
Zdolności Latanie
Status Nieznany

Latająca Bestia, zwana też Bestią Flyer, to potwór będący przeobrażonym Skoczkiem.

Biografia

Latająca Bestia była początkowo zwykłym Skoczkiem, lecz w którymś momencie zmutowała się i stała się przerażającym skrzydlatym potworem. Kiedy w mieście Antropolis rozpoczęto budowę nowego tunelu komunikacyjnego, część Skoczków oraz potworów wyszła przez niego z podziemnych jaskiń, które zamieszkiwały, do metropolii. Tam Bestia zaczęła siać spustoszenie. Wleciała na jeden z budynków i wyrwała maszt antenowy wznoszący się na dachu. W pościg za stworem ruszyła Bohaterka Natalie Breez (która przybyła na planetę w odpowiedzi na wezwanie dotyczące tajemniczych potworów na budowie). Kreatura próbowała zaatakować Breez fragmentem masztu, w odpowiedzi na uderzenie Ognistym Łańcuchem, jednak Bohaterka zrobiła unik. Kiedy monstrum znowu spróbowało zaatakować, Breez zepchnęła je z budynku swoim łańcuchem. Bestia wzbiła się w powietrze, po czym odleciała. Bohaterka wskoczyła na nią i przeciągnęła łańcuch przez jej paszczę tak, by móc nią kontrolować. Jednak stwór zrobił gwałtowny obrót w powietrzu i zrzucił ją z siebie. Breez za pomocą swoich odrzutowych butów i łańcucha przywiązała Bestię do masztu jednego z wieżowców, w wyniku czego potwór został unieruchomiony.

Cechy i zdolności

Cechą odróżniającą tą Bestię od innych zmutowanych Skoczków, jest fakt, iż ta posiada duże, kościste skrzydła, które pozwalają jej latać. Kreatura ta ma sporą siłę fizyczną - na tyle wielką, aby wyrwać bez większych przeszkód maszt antenowy. Latająca Bestia wyposażona jest w silną szczękę, pazury oraz trujące, chwytne szczypce, dzięki którym może łapać swoje ofiary.

Flyer Beast Serial 1.PNG

Latająca Bestia w Antropolis City

Informacje o zestawie

Stwór ten pojawił się w jednym ze średnich zestawów na 2014 rok 44020 Bestia Flyer kontra Breez. Zestaw ten liczył sobie 91 części. Zawierał Latającą Bestię i minifigurkę Breez.

LEGO_Icon.png Artykuł o zestawie {{{Link}}} na Legopedii.

Pojawienia

​Zobacz też

Więcej z Fandomu

Losowa wiki