FANDOM

 Lucas Valor jest liderem Drużyny Delta 9, która jest przypisywana do patrolowania obrzeża galaktyki.

Biografia

Lucas Valor został stworzony w Wieży Montażowej kilka lat temu i przydzielony do Drużyny Delta 9.

Misja na Stacji Kosmicznej Regular 1

Delta 9 została rozmieszczona na Stacji Kosmicznej Regular 1 do końca kryzysu zakładników. Grupa kosmicznych piratów pod dowództwem kapitana Darka Horrendousa miała na pokładzie stacji 15 pracowników na okup. Valor i jego zespół miał za zadanie ratowanie zakładników i zwalczanie piratów, a lider zespołu był w stanie wydać atak z zaskoczenia. Walczyli przy użyciu szabli z mikrowłókien i poduszkowych garłaczy, ponieważ użycie broń energetycznej jest niemożliwe ze względu na kruchość stacji, zespół był w stanie zmusić piratów do odwrotu i ostatecznie opanowany ich stacji suteryny, gdzie w otoczeniu po Emily Wise wyłączyła oświetlenie.

Patrolowanie Galaktyki

Obecnie Valor patroluje obrzeża galaktyki, w celu zapobieżenia atakami złośliwych sił z sąsiednich galaktyk.

Zdolności i cechy

Lucas Valor to walczący o wysokich kwalifikacjach, w stanie sprostać niemal każdemu przeciwnikowi. Jest on bardzo odważny, prowadzi swój zespół z niezwykłą odwagą.

Narzędzia

Valor jest uzbrojony w wyrzutnię lodu, a także niezidentyfikowane ostrze. Jest również wyposażony w buty odrzutowe.

Informacje o zestawie

Lucas Valor jest kombinerem zbudowanym z elementów z 7164 Preston Stormer, 7165 Natalie Breez i 7167 William Furno. Instrukcja budowy została wydane wyłącznie we wrześniowym wydaniu LEGO Brickmaster Magazynu.

Lucas Valor
Lucas Valor bg.png
Bohater-Robot
Przynależność Drużyna Delta 9
Narzędzia Wyrzutnia Lodu, ostrze
Status Żywy
Lokalizacja Obrzeża Galaktyki
Wymowa Lu-kas Wa-lor

Więcej z Fandomu

Losowa wiki