Fandom

Hero Factory Wiki

Lucas Valor

334strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja5 Udostępnij
 Lucas Valor jest liderem Drużyny Delta 9, która jest przypisywana do patrolowania obrzeża galaktyki.

Biografia

Lucas Valor został stworzony w Wieży Montażowej kilka lat temu i przydzielony do Drużyny Delta 9.

Misja na Stacji Kosmicznej Regular 1

Delta 9 została rozmieszczona na Stacji Kosmicznej Regular 1 do końca kryzysu zakładników. Grupa kosmicznych piratów pod dowództwem kapitana Darka Horrendousa miała na pokładzie stacji 15 pracowników na okup. Valor i jego zespół miał za zadanie ratowanie zakładników i zwalczanie piratów, a lider zespołu był w stanie wydać atak z zaskoczenia. Walczyli przy użyciu szabli z mikrowłókien i poduszkowych garłaczy, ponieważ użycie broń energetycznej jest niemożliwe ze względu na kruchość stacji, zespół był w stanie zmusić piratów do odwrotu i ostatecznie opanowany ich stacji suteryny, gdzie w otoczeniu po Emily Wise wyłączyła oświetlenie.

Patrolowanie Galaktyki

Obecnie Valor patroluje obrzeża galaktyki, w celu zapobieżenia atakami złośliwych sił z sąsiednich galaktyk.

Zdolności i cechy

Lucas Valor to walczący o wysokich kwalifikacjach, w stanie sprostać niemal każdemu przeciwnikowi. Jest on bardzo odważny, prowadzi swój zespół z niezwykłą odwagą.

Narzędzia

Valor jest uzbrojony w wyrzutnię lodu, a także niezidentyfikowane ostrze. Jest również wyposażony w buty odrzutowe.

Informacje o zestawie

Lucas Valor jest kombinerem zbudowanym z elementów z 7164 Preston Stormer, 7165 Natalie Breez i 7167 William Furno. Instrukcja budowy została wydane wyłącznie we wrześniowym wydaniu LEGO Brickmaster Magazynu.

Lucas Valor
Lucas Valor bg.png
Bohater-Robot
Przynależność Drużyna Delta 9
Narzędzia Wyrzutnia Lodu, ostrze
Status Żywy
Lokalizacja Obrzeża Galaktyki
Wymowa Lu-kas Wa-lor

Więcej z Fandomu

Losowa wiki