Fandom

Hero Factory Wiki

Meltdown

334strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
"Zejdź mi z drogi, Bohaterze, bo cię spalę."
Meltdown, Promocyjny Magazyn Hero Factory
Meltdown
7148-fig env.jpg
Złoczyńca
Pracodawca Von Nebula (dawniej)
Broń(nie) Wyrzutnia Odpadów Radioaktywnych, Bicz Radioaktywny
Status Żywy

Meltdown jest obłąkanym robotem, jednym z dawnych sług Von Nebuli.

Biografia

Meltdown w przeciwieństwu do wielu innych złoczyńców, którzy zeszli na złą drogę, został zbudowany "złym". Jego wadliwe układy logiczne oraz uszkodzony chip emocji w połączeniu stworzyły jednego z najgorszych potworów w galaktyce. Meltdown jet sprawcą wielu przestępstw, w tym: zniszczenie pewnego dużego miasta, dokonanie sabotażu w kopalni irydu oraz popełnienie licznych kradzieży i napadów.

Gang Von Nebuli

Ze względu na powyższe czyny, Von Nebula zwerbował go do swojej grupy przestępczej - Gangu Von Nebuli. Meltdown stał się jednym z najbardziej destrukcyjnych jego członków.

Jednym z występków przestępcy był atak wraz z Corroderem na miasto położone na planecie Aqua Magna IV. Aby ich powstrzymać na planetę przylecieli Bohater Preston Stormer oraz rekrut William Furno. Psychopatyczny łotr postanowił zaatakować na swoim pojeździe budynek centrum badań. Heros za pomocą specjalnego uchwytu magnetycznego chwycił przestępcę i przydusił do swojego statku. Jednak Meltdown wypalił ze Wyrzutni Odpadów Radioaktywnych i uszkodził tym samym stery pojazdu Furno. Nie wiemy jak zakończyło się to starcie pomiędzy Bohaterami, a złoczyńcami. Najprawdopodobniej przestępcy uciekli, a Bohaterowie powrócili do miasta Makuhero. Meltdown po tym otrzymał polecenie od swojego szefa, aby zakazić Komisarza Draxa z miasta Mekron. Ten specjalnie wezwał Drużynę Alfa 1, aby unieszkodliwić jej członków. Na komisariat policji miasta przybyli Preston Stormer, William Furno, Mark Surge i Natalie Breez. Udało im się jednak powstrzymać i aresztować zainfekowanego komisarza. Wtedy wkroczył Meltdown, który spuścił się po linie z dachu budynku, bombardując przy tym herosów ze swojej broni. Podczas walki z Bohaterami próbował zakazić nanobotami Furno. Jednak cios z jego bicza przyjął Stormer. Po tym psychopata wycofał się tą samą drogą, którą wdarł się do komisariatu.

Wielka Ucieczka

Wkrótce po tym  razem z resztą Gangu, Meltdown walczył podczas kluczowej bitwy w New Stellac. Jednak, podobnie jak inni przestępcy, został aresztowany. Podczas Wielkiej Ucieczki zbiegł z więzienia, jednak prawdopodobnie został pojmany ponownie.

Zdolności i Cechy

Meltdown jest najbardziej destrukcyjnym sługą Von Nebuli. Przyczyną tego jest fakt, złoczyńca ten jest chory psychicznie i niezrównoważony. Podobnie jak jego szef, złoczyńca jest bardzo zaangażowany w niszczenie Fabryki Bohaterów. Zachwyca się strzelaniem podmuchami toksycznych odpadów i patrzeniem, jak jego wrogowie giną. Wszystko to wynika z jego wadliwych układów i podzespołów. Meltdown dysponuje też ogromną siłą fizyczna, co sprawia, że jest jeszcze bardziej niebezpieczny.

Broń i narzędzia

Przestępca jest uzbrojony w Wyrzutnię Odpadów Radioaktywnych, która jest zmodyfikowaną wersją Miotacza Meteorytów. Wyposażenie złoczyńcy stanowi także Radioaktywny Bicz, którego uderzenie powoduje zakażenie nanobotami. Obie bronie znajdują się w szczypcopodobnych pazurach.

Meltdown-.png

Meltdown w komiksie

Informacje o zestawie

Meltdown został wydany w drugiej połowie 2010, jako średni zestaw. Zawierał 50 części, a jego numer katalogowy to 7148.

Cytaty

"Każdy Bohater, który rzuca mi wyzwanie, lepiej powinien być gotów na spalenie!"
— Meltdown, Face Off: Makuro's Secret Guidebook
"Niespodzianka!"
— Meltdown, Odcienk 3: Wróg wewnętrzny
"Pomyślałem, że wpadnę do was, z wizytą."
— Meltdown, Odcienk 3: Wróg wewnętrzny
"Czas otworzyć ogień!"
— Meltdown, Odcienk 4: Von Nebula

Pojawienia

Symbol Meltdowna.png

Logo Meltdowna

Zobacz również

Linki zewnętrzne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki