Miniroboty i wielkie mechy jest krótkim artykułem poświęconym fabule serii Hero Factory na 2014 rok. Ukazał się w internetowych informacjach klubowych Magazynu LEGO Club na wiosnę 2014 roku.

Zawartość

"MINIROBOTY I WIELKIE MECHY!

W HERO FACTORY mocno się pozmieniało! Profesor Zib wyjaśnia:

Ogromne potwory z „Ataku Mózgów” oraz sukces latającej zbroi Jet Rocki zmienił sposób myślenia w laboratoriach HERO FACTORY. Trzeba było przyjąć zupełnie inną skalę!

MINIROBOTY Nowe kompaktowe kadłuby i mikrordzenie pozwoliły stworzyć jeszcze bardziej wytrzymałych bohaterów. Bohatera w formie minirobota możesz rzucić z jednego końca pokoju do drugiego bez obaw, że cokolwiek mu się stanie. Dokładnie w taki sposób potraktowaliśmy Furno — on zawsze pierwszy rwie się do testowania nowych rozwiązań!

WIELKIE MECHY! Aby móc walczyć z większymi od siebie przeciwnikami, każdy z minirobotów otrzyma uzbrojony pojazd będący gigantycznym mechem. Pojazdy te wyposażone są w bardzo potężne wystrzeliwane rakiety oraz bronie plazmowe, dzięki czemu są o wiele groźniejsze od bohaterów w pierwotnej wersji!

Mechy dysponują też wielofunkcyjnymi zbiornikami, które mogą posłużyć do przetrzymywania wrogów, naprawy i unowocześniania minirobotów lub nawet produkcji części do mechów!

HERO NEWS! Doniesienia z Antropolis mówią o atakach gigantycznych podziemnych bestii. To pierwsza okazja do przetestowania nowej technologii Hero Factory. Mówi się, że bohaterowie gotowi są podjąć wyzwanie!

Skoczkami mogą zająć się minibohaterowie, którzy lepiej sobie radzą z walką z licznymi, ale niewielkimi wrogami, podczas gdy do pokonania większych bestii potrzebne będą mechy, crawlery i maszyny latające. Ta strategia działa niezawodnie!"

Więcej z Fandomu