FANDOM

Miotacz Lawy
Lava Blaster.png
Narzędzie
Status Obecnie nieużywany
Użytkownik(cy) Fire Lord
Funkcje Walka

Miotacz Lawy to potężna broń, której właścicielem był Fire Lord u szczytu swej przestępczej kariery.

Funkcjonalność

Fire Lord zdobył dane techniczne Podwójnego Działa Ogniowego Williama Furno i postanowił ulepszyć jego konstrukcję. Dodał tarczę oraz ostrza wolframowo-kobaltowe, znacznie silniejsze niż te, które miał oryginał. Jako mały bonus dodał także rdzeń termoindukcyjny który, pozwala strzelać wiązkami podgrzanej plazmy i wysysać paliwo ze zbiorników. Ostrza Miotacza Lawy mogą też zostać użyte do walki wręcz, a jego tarcza do obrony przed atakiem przeciwnika.

Przykładowe użycie

Fire Lord użył Miotacza Lawy broni podczas ataku na Stację Paliw 22. Dzięki niemu mógł wysysać paliwo ze zbiorników. Wykorzystał go także do walki z Bohaterami, którzy przybyli, aby powstrzymać złoczyńcę.

Informacje o zestawie

Miotacz Lawy został wydany wraz z zestawem 2235 Fire Lord w pierwszej połowie 2011. Na Miotacz Lawy składa się 5 części. Ostrza (dokładnie takie, jak w zestawie 7167 William Furno) i tarcza zamocowane są na przedramieniu Fire Lorda za pomocą dwóch złączek.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki