FANDOM

Profesor Nathaniel Zib
Movie Nathaniel Zib.png
Menedżer misji
Przynależność Fabryka Bohaterów
Narzędzia Specjalny pad
Status żyje

Profesor Nathaniel Zib to jeden z Menedżerów Misji.

Opis

Historia

Zib został zatrudniony kiedyś przez Akiyamę Makuro. Prawdopodobnie już długo pracuje w Fabryce Bohaterów. Został przydzielony do Drużyny Alfa 1. Obserwował i doradzał Bohaterom podczas niejednej misji. Pracuje razem z Quadalem. To właśnie profesor Zib przekazał wiadomość wszystkim Bohaterom i pracownikom o Wielkiej Ucieczce z więzienia. Zaprezentował też nowe kajdanki. Niedługo po tym został unieruchomiony i wyłączony przez Black Phantoma. Jednak, kiedy Drużyna Alfa 1 go pokonała, wszystko wróciło do normy. Zib niedługo po tym stwierdził, że po ataku z bazy danych Fabryki Bohaterów zniknął jeden plik.

Praca i zadania

Przekazuje zadania oraz informacje Drużynie Alfa 1. Jest odpowiedzialny za odpowiednie dozbrojenie oraz przygotowanie drużyny do misji. Często opracowywuje nową broń i narzędzia. Wspiera też czasem Bohaterów i dobrze im radzi. Oficjalnie jest starszym dowódcą misji (starszym menedżerem misji).

Cechy charakteru

Nathaniel Zib jest sumienny i pochłonięty pracą w Hero Factory. Cechuje go inteligencja i mądrość. Jest doświadczony i zna się na technologii. Darzy Akiyamę Makuro niezwykłym szacunkiem. Profesor jest też dymyślny. Często droczy się z Quadalem.

Ciekawostki

  • W serialu głos Profesorowi Zibowi podkłada Wojciech Paszkowski.

Pojawienia

Serial Hero Factory:

Książki:

Gry:

Inne:

Zobacz też

Więcej z Fandomu

Losowa wiki