FANDOM

Kryzys rdzeni
Kryzys Rdzeni.PNG
Odcinek serialu
Reżyser Mark Baldo
Producent/ci Joshua R. Wexler, Kristy Scanlan
Scenarzysta Sean Catherine Derek
Rok publikacji 2010

Kryzys rdzeni to drugi z kolei odcinek serialu Hero Factory: Fabryka Bohaterów. Opowiada o walce między Bohaterami, a niebezpiecznym sługą Von Nebuli - Corroderem.

Streszczenie

Do Fabryki Bohaterów przybywają z powrotem William Furno oraz Preston Stormer. Tymczasem Jimi Stringer i Dunkan Bulk sprzątają bałagan na planecie Lemus 2, gdzie Drużyna Alfa 1 stoczyła walkę Rotorem i aresztowała go. Nagle dostają oni wiadomość od menedżera misji Nathaniela Ziba: na asteroidzie Tantalus 5 ktoś zaatakował plac budowy nowego Zakładu karnego 1331. Bohaterowie w składzie Stringer, Bulk, Surge i Breez wyruszają, aby odeprzeć atak. Kiedy docierają na miejsce, Natalie Breez ewakuuje pracowników, natomiast pozostali herosi zajmują się napastnikiem, którym jest niebezpieczny Corroder. Podczas zaciętej walki ze złoczyńcą Bulk, który ratuje Surga, zostaje przygnieciony przez stos ciężkich, stalowych belek. Rekrut próbuje wyciągnąć towarzysza, jednak jest na to za słaby. Stringer postanawia odciągnąć od nich przestępcę i w ten sposób dać reszcie zespołu więcej czasu na ratunek. Corroder nie daje się oszukać. Zdesperowani Bohaterowie podłączają się do Ogniwa Bohaterów, które pobierając energię z ich Rdzeni zapewni im pole ochronne. Jednak złoczyńca się nie poddaje i nadal atakuje ich swoim kwasem. Ich ostatnią nadzieją jest młody rekrut Furno, który jest już w drodze na Tantalus 5.

Postacie

Pozytywne

​Negatywne

Lokacje

Linki zewnętrzne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki