FANDOM

Wróg wewnętrzny
Wróg wewnętrzny.PNG
Odcinek serialu
Reżyser Mark Baldo
Producent/ci Joshua R. Wexler, Kristy Scanlan
Scenarzysta Sean Catherine Derek
Rok publikacji 2010

Wróg wewnętrzny to trzeci odcinek serialu Hero Factory: Fabryka Bohaterów. Jest poświęcony atakowi Meltdowna i zmaganiom Drużyny Alfa 1 z zakażonym Prestonem Stormerem.

Streszczenie

Preston Stormer, Mark Surge, Natalie Breez i William Furno podczas lotu Drop Shipem dostają wiadomość od menedżera misji Nathaniela Ziba. Mówi on, że dostał raport z Pasa asteroidów Mekronit, departament policji miasta Mekron poprosił Fabrykę Bohaterów o pomoc. Drużyna Bohaterów-robotów od razu obrała kurs na wspomniane miasto. Kiedy docierają na miejsce, zauważają, że miasto jest opustoszałe i odcięte od świata. W trakcie przeszukiwania komendy policji, napotykają Draxa, tamtejszego komisarza policji. On oświadcza im, że to tylko pomyłka. Jednak po chwili robot zaczyna zachowywać się agresywnie. Wysyła na Bohaterów ZRPy, a sam mierzy z pistoletu do Stormera. Lider Drużyny Alfa 1 zakuwa go w kajdanki, tym czasem rekruci unieszkodliwiają ZRPy. Nagle przez dach wpada niezwykle groźny szaleniec - Meltdown. Bohaterowie staczają z nim krótką walkę. Preston Stormer widząc, że złoczyńca chce uderzyć rekruta Furno, blokuje jego cios i sam zostaje uderzony przez Meltdowna. Przestępca ucieka, a Bohaterowie wracają razem z Draxem do Makuhero. Tam Zib oznajmia Drużynie Alfa 1, że zachowanie komisarza jest spowodowane obecnością w jego systemie wrogich nanobotów. Wkrótce po tym dowódca drużyny zaczyna zachowywać się podobnie, jak Drax, niszcząc i demolując wszystko na swej drodze. Reszta oddziału musi stawić czoła Stormerowi oraz stworzyć antidotum, którego składnik znajduje się na księżycu Lunar Tratix.

Postacie

Pozytywne

Negatywne

Stworzenia

Lokacje

Linki zewnętrzne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki