FANDOM

Von Nebula
VonNebula04f
Odcinek serialu
Reżyser Mark Baldo
Producent/ci Joshua R. Wexler, Kristy Scanlan
Scenarzysta Sean Catherine Derek
Rok publikacji 2010

Von Nebula to czwarty odcinek serialu Hero Factory: Fabryka Bohaterów. Poświęcony jest bitwie w mieście New Stellac pomiędzy Drużyną Alfa 1, a Gangiem Von Nebuli.

Streszczenie

Preston Stormer, Jimi Stringer i Dunkan Bulk przybywają na misję do miasta New Stellac. Podczas badania sprawy na miejscu zdarzenia zjawiają się dwaj złoczyńcy: Corroder i Thunder. Rozpoczyna się walka między Bohaterami a członkami gangu. Podczas starcia, w obronie swoich towarzyszy Stormer zostaje postrzelony przez Thundera z Działa Pyłu Mgławicowego. W tym czasie żółtodzioby: William Furno, Natalie Breez i Mark Surge trenują z pierścieniami grawitacyjnymi w Fabryce Bohaterów. Nadzorujący misję w New Stellac Nathaniel Zib wysyła tam troje rekrutów. Wręcza im także Rozdzielacze cząsteczkowe. Wkrótce po tym Bohaterowie wylatują, aby wspomóc w walce Prestona Stormera. W drodze do miasta Furno opowiada reszcie rekrutów historię misji Stromera oraz Von Nessa, która rozegrała się w New Stellac. Kiedy przybywają na miejsce, na polu bitwy zjawia się kolejna dwójka przestępców - Meltdown i XPlode. Po krótkiej walce na niebie pojawia się czarna dziura, która wsysa broń Bohaterów. Z wiru wyłania się przywódca gangu - Von Nebula. Aby pokonać zwyrodnialca Stormer i Furno skaczą do czarnej dziury. W tym czasie reszta herosów zmaga się z pozostałymi złoczyńcami. 

Postacie

Pozytywne

Neutralne

Negatywne

Lokacje

Linki zewnętrzne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki