FANDOM

Dzika Planeta część I
Savage Planet1 Title.png
Odcinek serialu
Reżyser Howard E. Baker
Producent/ci Joshua R. Wexler, Kristy Scanlan
Scenarzysta Jesse Peyronel
Rok publikacji 2011

Odcinek 6: Dzika Planeta część I to szósty odcinek serialu Hero Factory: Fabryka Bohaterów. Przedstawia on pierwszą część zmagań Bohaterów z Drużyny Alfa 1 z Witch Doctorem i jego bestiami.

Streszczenie

Podczas powrotu z misji, młody Bohater Daniel Rocka dostaje wezwanie o pomoc z planety Quatros. Wiadomość ta należała do Aldousa Witcha, wygnanego z Hero Factory profesora. Rekrut chciał wyruszyć na pomoc, jednak Nathaniel Zib zabronił lecieć mu samemu. Z powodu zakłóceń Rocka nie mógł dogadać się z menedżerem misji i zdecydował się udać na Quatros. Po wylądowaniu natrafił na statek należący do Witcha. Tuż po tym zaatakował go Fangz. Zwierzę rzuciło się na Bohatera, po czym uciekło. Rocka popędził za nim, lecz na drodze spotkał tajemniczą postać. Był nią Witch Doctor, przemieniony przez Quaza Aldous Witch. Złoczyńca wyśmiał herosa, a następnie nasłał na niego dwa Fangzy, które mocno uszkodziły obwody herosa.

W tym czasie w Fabryce Bohaterów William Furno, Julius Nex, Jimi Stringer i Dunkan Bulk zajęci byli grą w robo-piłkę, kiedy pierwszy z nich otrzymał wiadomość o kodzie czerwonym. Tuż po tym zjawił się po nich lider oddziału Alfa 1 - Preston Stormer. W Centrum Kontroli Misji Zib poinformował ich, że Rocka zaginął w akcji na planecie Quatros. Wkrótce Bohaterowie zostali przebudowani do wersji 3.0, aby lepiej przystosować się do warunków panujących w dżungli. Niedługo po tym wyruszyli na Quatros, by odnaleźć Rockę i sprowadzić do Hero Factory Witch Doctora. Kiedy wylądowali na planecie rozpoczęli poszukiwania rekruta. Szybko odnaleźli młodego herosa. Naładowali mu Rdzeń, jednak Furno dostrzegł w dżungli Witch Doctora. Popędził za nim, lecz podczas pościgu przestępca powalił go i wyjaśnił, że wpadli oni w jego pułapkę. Po tym łotr zniknął w cieniach dżungli. Po Furno przybiegli Stringer i Nex. Przed Bohaterami zjawiły się nagle Raw-Jaw, Waspix i Scorpio. Zwierzęta wyglądały groźnie, jednak na rozkaz Witch Doctora zostawiły trójkę herosów. W tym czasie Rocka na pokładzie statku herosów dostał on nową zbroję 3.0. Niedługo po tym złoczyńca powrócił do nielegalnego wydobywania minerału Quaza, przez co planeta zaczęła dosłownie umierać. Drużyna Alfa 1 wyruszyła na poszukiwania teleportera, dzięki któremu mogłaby się przedostać do Witch Doctora. Kiedy Bohaterowie go znaleźli, Furno zaprotestował użyciu go. Stormer podzielił na dwa zespoły, którymi kierowali Furno i Rocka. Bulk, Rocka i Stormer za pomocą teleportera przenieśli się do świątyni Quaza za pomocą teleportera, zaś Stringer, Furno i Nex wyruszyli przez dżunglę. Okazało się jednak, że teleporter znacznie pomniejszył herosów wchodzących w skład grupy Rocki. Na swojej drodze spotkali Fangza pod kontrolą kryminalisty. Po pewnym czasie trójka uporała się z nim, lecz oddział Furno zaatakował Scorpio oraz samica Waspixa - oba stworzenia były kontrolowane przez Witch Doctora.

Postacie

Pozytywne

Negatywne

Lokacje

Linki zewnętrzne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki