FANDOM

Breakout: Wielka Ucieczka część II
Breakout część 2
Odcinek serialu
Reżyser Howard E. Baker
Producent/ci Joshua R. Wexler, Kristy Scanlan
Scenarzysta Adam Beechen
Rok publikacji 2012

Breakout: Wielka Ucieczka część II to dziewiąty odcinek serialu: Hero Factory: Fabryka Bohaterów. Przedstawia drugą część zmagań Bohaterów ze zbiegłymi z więzienia przestępcami.

Streszczenie

Rocka próbuje nawiązać kontakt z Nathanielem Zibem. Ten jednak jest terroryzowany przez Black Phantoma. Bohater postanawia więc wydostać się przez szyb z więzienia.

W tym samym czasie Nathan Evo nadal zmaga się z Toxic Reapą. Przeciwnik jest trudnym celem do znalezienia w dżungli. Ponadto ciągle atakuje z zaskoczenia. Heros zostaje postrzelony kilkakrotnie odpadami radioaktywnymi i przez przypadek przyklejony do skały (za pomocą odpadów) Aby lepiej poradzić sobie ze zbiegiem, Bohater kontaktuje się z bardziej doświadczonym od niego Furno. To, co radzi mu drugi Bohater przydaje się podczas walki. Wkrótce Evo uwalnia się i atakuje Toxic Reapę. Złoczyńca zostaje silnie uderzony i spada na ziemię. Wtedy Bohater zakuwa go w kajdanki.

William Furno przez cały ten czas toczy walkę z groźnym Jawbladem. Odpiera ataki wroga i samemu strzela do niego. Pudłuje jednak. Zostaje niezwykle mocno ugryziony przez zbiega. Bohater uderza go. Wtem złoczyńca znajduje silnie korodujący minerał - Oxidium. Furno zostaje unieruchomiony. Jawblade, który ma teraz przewagę, naciera na niego. Heros nadal się jednak broni. Evo w najmniej odpowiednim momencie kontaktuje się z Bohaterem i prosi go o radę, co robić. Furno odpowiada mu i tymczasowo obezwładnia przeciwnika. Za pomocą swojego Rdzenia członek Drużyny Alfa 1 odrdzewia się. Tuż po tym zakuwa Jawblada w nowe kajdanki.

Równolegle do innych, Stringer próbuje złapać niebezpiecznego Voltixa. Bohater bez swojej broni ma problemy z pokonaniem go. Nadal, jednak dzielnie się broni przed atakami złowieszczego przestępcy. Nagle upada na kapsuły energochłonne. Za ich pomocą pobiera całą energię przeciwnika. Voltix zostaje obezwładniony i wkrótce po tym skuty kajdankami.

Kiedy Jimi Stringer walczy z Voltixem, Mark Surge odzyskuje siły. Wstaje i przecina swoim Miotaczem elektryczności asteroidę pędzącą na Satelitę Sigma Sigma. Zostaje jednak powalony przez swojego przeciwnika z rozdwojeniem jaźni - Splitface'a. Walczy z nim w próżni kosmicznej. Przeciwnik wyrywa Bohaterowi jego Karabin plazmowy. Surge jest blisko od przegranej, jednak za pomocą swojego miotacza mocno razi Splitface'a prądem elektrycznym. Przestępca zostaje wkrótce zakuty w kajdanki.

Preston Stormer zajmuje się pościgiem za szalonym Speeda Demonem. W pewnym momencie, złoczyńca trafia piorunem ze swojej broni w nawis z lodu. Spadający lód zasypuje Stormera. Kiedy jego przeciwnik naśmiewa się z niego, lider Drużyny Alfa 1 wydostaje się spod brył lodu. Nieobliczalny zbieg ucieka ponownie na swoim motorze. Bohater kontynuuje pościg za przestępcą. Rzuca w jego stronę kajdanki. Zdziwiony Speeda Demon zostaje skuty z motorem. Traci przez to panowanie nad maszyną i zderza się ze ścianą lodową. Wypada z motoru, przeżywa jednak zderzenie. Stormer dostaje komunikat od Furno, który przekazuje, że nie może skontaktować się Fabryką Bohaterów. Prosi też o to, aby lider przyleciał po niego i Jawblade'a swoim Drop Shipem.

W tym samym czasie Rocka próbuje jakoś opanować sytuację w Hero Factory. Ponieważ windy są zablokowane, heros uznaje, że najszybszym sposobem wejścia na górę będzie przedostanie się przez szyb windy. Kontaktuje się też z Zibem, który odciąga uwagę złoczyńcy, aby móc wyjaśnić Bohaterowi, co się dzieje. Menedżer misji objaśnia mu co i jak, jednak Rocka nagle traci z nim łączność. Podstępny Black Phantom uruchamia windę, która zjeżdża w stronę Rocki. Za pomocą energii Anty-Quaza wyłącza też uwięzionych menedżerów. Heros, aby uniknąć trafienia przez windę, wypada z szybu. Kiedy powstaje po upadku dostrzega, że otoczyły go pająkopodobne stworzenia - zmultiduplikowany Arachnix, pupilek Black Phantoma. Rocka odpiera ataki robactwa i strzela do niego ze swojej kuszy. Wkrótce ucieka i trafia do prywatnego biura Akiyama Makury. Jest jednak zablokowane układanką, którą tylko wybitni Bohaterowie potrafią rozwiązać. Heros znajduje rozwiązanie i dostaje się do biura. Informuje stamtąd Drużynę Alfa 1 o sytuacji i znosi pole ochronne wokół Fabryki. Dzięki podstępowi oddział dostaje się do wnętrza Hero Factory. Teraz Bohaterowie muszą zmierzyć się z jednym z najgorszych i najperfidniejszych przestępców we wszechświecie.

Postacie

Pozytywne

Neutralne

Negatywne

Lokacje

Linki zewnętrzne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki