FANDOM

Ogrum
44007 Ogrum
Złoczyńca
Pracodawca Brak danych
Broń(nie) Burząca Maczuga, pnącza, kły
Status Funkcjonuje

Ogrum to zmutowany przedstawiciel gatunku Ogrów.

Historia

Kiedyś Ogrum zamieszkiwał dżunglę położoną na planecie, na której znajduje się Fabryka Bohaterów. Jednak pewnego dnia na planetę przybyły pasożytnicze Mózgi, które potrafią przejmować kontrolę nad umysłem swoich ofiar. Mózgi zaatakowały jego i wielu członków jego gatunku. Ogrum zmutował się wtedy i stał bezwzględną bestią. Razem z innymi mutantami zaatakował Makuhero City. Jeden z Ogrumów swoją maczugą przewrócił samochód, dwa inne ruszyły do ataku na Williama Furno, zostały one jednak potraktowane ogniem z broni herosa.   Niedługo po tym z tym samym Bohaterem starł się jeszcze inny Ogrum. Kolejny zaatakował Natalie Breez, jednak oplotła go ona jego samymi pnączami i unieruchomiła. W tym czasie co najmniej jeden Ogrum zdecydował się włamać do Wiezy Montażowej, lecz został silnie porażony przez Marka Surge'a. Prawdopodobnie po tym Ogrum został uwolniony spod kontroli pasożytów i powrócił do dżungli.

Cechy i zdolności

Jeszcze przed Atakiem Mózgów, Ogrum był zwykłym przedstawicielem gatunku Ogrów. Był dosyć spokojny, przypominał prymitywne człekokształtne stworzenie. Jednak kiedy Mózgi przejęły kontrolę nad jego umysłem, stał się agresywną bestią, dla której priorytetem było zniszczenie Fabryki Bohaterów.

Broń i narzędzia

Ogrum jest wyposażony w Burzącą Maczugę, ma także kły. Jego palce pod wpływem mutacji zostały przekształcone w pnącza, które potrafią zmieniać swoją długość. Istota może dzięki nim z łatwością pochwycić ofiarę.

OgrumSerial1

Ogrum w Makuhero City

Informacje o zestawie

Ogrum został wydany jako średni zestaw w pierwszej połowie 2013 roku. Składa się on z 59 części. Jego numer katalogowy to 44007.

Pojawienia

​Zobacz też

​Linki zewnętrzne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki