FANDOM

UWAGA, NAZWA "PLANETA MAKUHERO" NIE JEST OFICJALNĄ NAZWĄ TEJ LOKACJI!

Planeta Makuhero
Planeta Makuhero.PNG
Lokalizacja
Mieszkańcy Mieszkańcy Makuhero, Bohaterowie, różne stworzenia
Klasa Planeta

Planeta Makuhero to jedna z planet znajdujących się w Pasie Makuhero.

Historia

Planeta Makuhero prawdopodobnie została skolonizowana, kiedy Akiyama Makuro wybrał ją jako lokalizację swojego projektu - Fabryki Bohaterów. Wtedy powstało miasto Makuhero, którego centralnym punktem stał się budynek Hero Factory, Wieża Montażowa. Fabryka Bohaterów działała przez wiele lat, pełniąc funkcję domu dla Bohaterów, którzy walczyli z przestępczością w całej galaktyce, także na Planecie Makuhero.

Pewnego dnia na planetę tę przybyły pasożytnicze Mózgi. Zaatakowały one miejscową faunę, przejmując kontrolę nad ich umysłami i mutując je w przerażające bestie. Te ruszyły na miasto Makuhero, jednak stawili im czoła dzielni herosi. Udało im się uwolnić stworzenia spod kontroli Mózgów, a te powróciły po tym do swoich dawnych siedlisk.

Krajobraz

Planeta, na której położone jest miasto jest dosyć mała. Mieści się w Pasie Makuhero. Na jej powierzchni wyróżnia się co najmniej jeden kontynent, występuje tam woda. Krajobraz planety jest dosyć zróżnicowany - oprócz ogromnego miasta Makuhero można tam też zobaczyć pustynie, góry, dżungle, a nawet wulkany.

Mieszkańcy

Sporą część mieszkańców planety stanowią mieszkańcy miasta Makuhero oraz Bohaterowie. Obszary poza miastem zamieszkują stworzenia takie, jak Skalne Giganty, Pustynne Pełzaki, Bykopodobne Istoty, Ogry, Lodowe Stwory oraz Morskie Istoty i Smoki.

Atakowana PM.PNG

Planeta Makuhero atakowana przez Mózgi

Pojawienia

Hero Factory: Fabryka Bohaterów

Komiksy

Książki

Gry

Inne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki