FANDOM

Plecak Odrzutowy
44014 Jet Rocka.png

Daniel Rocka wyposażony w Plecak Odrzutowy

Pojazd
Użytkownik(cy) Daniel Rocka
Funkcja(e) Różne
Status Brak danych

Plecak Odrzutowy (ang. Jetpack) to środek transportu należący do Daniela Rocki.

Historia

Nie znamy dokładnej historii tego środka transportu. Możemy przypuszczać, że jest to ten sam plecak rakietowy, który zaprojektował Rocka przed misją na pokładzie statku Valiant (plecak ma napis "Rocka", co może świadczyć, że to on jest jego twórcą). Oznaczałoby to, że istnieje więcej niż jeden Plecak Odrzutowy, jednak informacje te nie mają potwierdzenia.

Plecak Odrzutowy został znaleziony przez Daniela Rockę w magazynie podczas walki z Dragon Boltem w Wieży Montażowej. Bohater zdecydował się go wykorzystać i po chwili z Jetpackiem na plecach ruszył stawić czoło ogromnemu mutantowi zainfekowanemu przez Mózg. Rocka użył przeciwko niemu dział plazmowych, a następnie rakiet, przez co Dragon Bolt opuścił budynek i poleciał w kierunku miasta. Tuż za nim podążył heros nieustannie próbując zestrzelić smoka. Jednak po pewnym czasie cel zniknął z pola widzenia. Dragon Bolt z zaskoczenia zaatakował Rockę, jednak ten zrobił w powietrzu szybki unik. Bohater otworzył kokpit Plecaka i wyskoczył z niego wprost na grzbiet mutanta. Rocka oswobodził go spod kontroli Mózgu, lecz nie wiadomo, co stało się po tym z Plecakiem Odrzutowym.

Dane techniczne

Plecak Odrzutowy to nowoczesny środek transportu, który pozwala posiadaczowi nie tylko latać, ale i zaatakować wybrany cel. Plecak zaopatrzony jest w dwa masywne silniki jonowe oraz rozkładane skrzydła z zamontowanymi ostrzami. Poza tym ma otwierany kokpit z ochronnym wyświetlaczem i systemem wykrywania celu. Jetpack pozwalał latać posiadaczowi z prędkością wystarczającą, aby dogonić lecącego Dragon Bolta. Plecak Odrzutowy miał dwa chowane z tyłu działa plazmowe oraz wyrzutnię szybkich pocisków rakietowych.

Galeria

Informacje o zestawie

Plecak Odrzutowy został wydany wraz z zestawem 44014 Jet Rocka w drugiej połowie 2013 roku. Posiada pewną funkcję - kiedy chwyci się odpowiednio za dźwignię z tyłu Plecaka, rozłoży on skrzydła i wysunie działa plazmowe.

LEGO_Icon.png Artykuł o zestawie {{{Link}}} na Legopedii.

Pojawienia

​Zobacz też

Więcej z Fandomu

Losowa wiki