FANDOM

Projekt Sunstorm
No image.png
Narzędzie
Status Zniszczony
Użytkownik(cy) Dumacc
Funkcje Broń solarna

Projekt Sunstorm (pol. Projekt Burza Słoneczna) jest to tajmenicza broń, ktora wykorzystuje energię słoneczną.

Opis

Historia

Projekt Sunstorm powstał z inicjatywy Galaktycznej Konspiracji i rządów planetarnych wchodzącej w jej skład. Miał on służyć obronie przeciwko Fabryce Bohaterów. W celu stworzenia broni, Konspiracja zatrudniła naukowca Dumacca, któremu pomagał jeden ze spiskowców - Karter. Galaktyczna Konspiracja jako przykrywkę dla Projektu wykorzystała budowę statku Valiant. Testy Projektu Sunstorm rozpoczęto na planecie Tranquis VII, jednak wywołał on ogromną katastrofę ekologiczną, niszcząc całe biologiczne życie na planecie. Dumacc przeniósł wtedy swoje badania oraz pracowników do podziemnego kompleksu laboratoryjnego, gdzieś na Tranquis VII.

W pewnym momencie planetę, w tym jej stołeczne miasto, zaatakowały Mózgi. Dumacc i Karter nadal pracowali nad Projektem, starając się przy tym utrzymać go w tajemnicy. Jednak pasożyty przejęły kontrolę nad umysłami robotów strażniczych, chroniących laboratorium. Mózgom udało wedrzeć się do kompleksu i zainfekować również Dumacca, który zaczął przygotowywać Projekt Sunstorm do uruchomienia. Na szczęście udało się go powstrzymać dzięki pomocy Bohaterów. Wkrótce na Tranquis VII przybyło więcej herosów, a razem z nimi przyleciał Nathaniel Zib, który zajął się analizowaniem i badaniem Projektu. Jednak Karter znokautował naukowca i zniszczył broń, by nikt nic więcej się o niej nie dowiedział.

Funkcjonalność

Broń zwana Projektem Sunstorm wykorzystywała słoneczne wybuchy lub rozbłyski słońca planety Tranquis VII, które skupiała, a następnie wystrzeliwała w kierunku wybranego celu. Jest to bardzo potężna broń - jedna z wiązek energii, która blisko minęła Tranquis VII, wywołała na planecie ogromna katastrofę ekologiczną. Do gromadzenia energii Projekt Susntorm używał systemu satelit, które to mogły skierować ją w każdy zakątek galaktyki. Satelity miały niestabilne rdzenie, więc w przypadku ataku mogły eksplodować, niszcząc przy tym wrogą flotę.

Pojawienia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki