FANDOM

Pyrox
44001 Pyrox
Złoczyńca
Pracodawca Brak danych
Broń(nie) Wirujący Płomienny Kostur, rogi, ogniste szpony
Status Funkcjonuje

Pyrox to zmutowany przedstawiciel gatunku Bykopodobnych Istot.

Historia

Pyrox był kiedyś zwykłym stworzeniem zamieszkującym wulkaniczne regiony planety, na której znajduje się Fabryka Bohaterów. Jednak pewnego dnia na planetę przybyły tajemnicze Mózgi, które zaatakowały gatunek Pyroxa. Także on został zainfekowany przez pasożyty. Przeobraził się wtedy w agresywną bestię przypominającą wyglądem minotaura. Wkrótce po tym razem z innymi zmutowanymi przez Mózgi stworzeniami zaatakował miasto Makuhero. Walczył z Bohaterami na ulicach metropolii. Co najmniej trzy Pyroxy walczyły z Williamem Furno, dwa z Prestonem Stormerem, a jeszcze inny zaatakował Wieżę Montażową (został wtedy mocno porażony prądem przez Marka Surge'a). Jednak herosom udało znaleźć się sposób na uwolnienie stworzeń spod kontroli Mózgów. Wyzwolili oni zainfekowane stworzenia, w tym Pyroxa. Po tym powrócił do swojej normalnej formy i ponownie zamieszkał w wulkanicznym regionie.

Cechy i zdolności

Pyrox przed tym, jak został zainfekowany, był dosyć spokojnym Bykopodobną Istotą. Lubił kąpiele w gorącej lawie. Jednak po mutacji stał się bezwzględną i agresywną kreaturą. Nadrzędnym celem dla Pyroxa stało się zniszczenie Hero Factory. Jest dosyć silny.

Broń i narzędzia

Pyrox posiada Wirujący Płomienny Kostur, który może służyć do walki wręcz lub do miotania płomieni. Oprócz tego ma także ogromne rogi oraz ogniste szpony. Wyposażony jest także w lawowe naramienniki.

PyroxMovie1

Pyrox w Serialu Hero Factory

Informacje o zestawie

44001 Pyrox został wydany w pierwszej połowie 2013 roku, jako średni zestaw. Set zawiera 50 części.

Pojawienia

​Zobacz też

Linki zewnętrzne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki