FANDOM

Równoległy Świat Cytadeli
No image.png
Lokalizacja
Mieszkańcy Różni
Klasa Alternatywny wymiar

Równoległy Świat Cytadeli, znany również jako Rzeczywistość 11275.6, jest to alternatywna rzeczywistość, w której rządy sprawowała Cytadela.

Historia

W wymiarze tym niedługo po powstaniu Fabryki Bohaterów, Von Ness zdradził Hero Factory i przekazał informacje o organizacji Legionowi Ciemności dowodzonemu przez Black Phantoma. Za ich pomocą złoczyńcy zniszczyli Fabrykę, wyłapali i uwięzili większość Bohaterów i zamknęli w celi Akiyamę Makuro (wmawiając opinii publicznej, że zabił go Speeda Demon). Von Ness stał się złoczyńcą i przyjął imię Von Nebula. Po tym stworzył organizację przestępczą zwaną Cytadelą, której został dowódcą. Cytadela podbiła znaczną część galaktyki, a nazwę miasta Makuhero przemianowano na Von Nebula City. Lider bandytów próbował też zespolić swoje ciało z Laską Czarnej Dziury, lecz przeszkodził mu w tym Preston Stormer, w wyniku czego ciało Von Nebuli zostało drastycznie zdeformowane, a Stormer uciekł. Cytadela wprowadziła nowe prawo, które wspierało przestępców, a surowo karało tych, którzy okazywali dobroć bądź byli uczciwi.

Pewnego dnia do Równoległego Świata Cytadeli przybyła Drużyna Alfa 1 z oryginalnego wymiaru. Chcąc dowiedzieć się czegoś o tym świecie, udali się do Uniwersytetu Von Nebuli, gdzie zauważyła ich L-22. Złożyła donos do Cytadeli o robotach przypominających Bohaterów. Natomiast herosi, by spotkać się z Von Nebulą, zaczęli popełniać przestępstwa i ubiegać w nich członków Cytadeli. Ostatecznie Von Nebula zgodził się z nimi widzieć, jednak gdy zobaczył Stormera, wtrącił ich do więzienia. Bohaterowie zorganizowali ucieczkę, w wyniku której zostali oswobodzeni także Bohaterowie z tego świata. W tym samym czasie Von Nebula City zaatakowały pasożytnicze Mózgi, które posiadały skrzydła i mogły miotać promieniami mentalnymi. Przywódca Cytadeli zawarł z nimi porozumienie, wkrótce jednak zdradził pasożyty. Aby się z nimi uporać poprosił o pomoc Drużynę Alfa 1 z oryginalnego wymiaru (mięli mu pomóc w zamian za otrzymanie amelium niezbędnego do uruchomienia generatora, dzięki któremu mogli wrócić do domu). Po tym Bohaterowie skierowali się do Akiyamy Makuro, który zgodził się stworzyć dla nich specjalną broń. Herosi zaczęli usypiać Mózgi za pomocą miotacza promieni beta, lecz pasożytów było zbyt wiele. Z pomocą przyszedł im oddział Alfa 1 z oryginalnego wymiaru. Bohaterowie uporali się z Mózgami, a Von Nebula został anihilowany (ze złości na widok dwóch Stormerów, próbował ich wessać w czarną dziurę, lecz oni widząc to, strzelili do niego w tym samym momencie, co spowodowało uszkodzenie Laski Czarnej Dziury). Po bitwie Drużyna Alfa 1 powróciła do swojego oryginalnego świata, natomiast Bohaterowie zajęli się zwalczaniem Cytadeli.

Pojawienia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki