FANDOM

Omega Recon Reports.png

Raporty zwiadowcy Omegi to seria raportów, które ukazywały się na stronie LEGO.com. Poświęcone są obserwacji zmagań członków Drużyny Alfa 1 ze złoczyńcami podczas Misji: Złapać i Zakuć. Ich autorem jest członek Drużyny Recon - Omega. Poniżej znajdują się przetłumaczone przez nas raporty:

Uważaj, czego sobie życzysz!

"Jestem znudzony!" powiedziałem. Nie powinienem był tego mówić, to było proszenie się o kłopoty! Po tym jak uprzątnęliśmy sprawy na Quatros, było spokojnie, mam na myśli NAPRAWDĘ spokojnie. Nie było nawet kociego-bota na drzewie. Zib wziął nawet dzień wolny - NIGDY nie widziałem Profesora na urlopie.

Nawet, kiedy Rockę i Furno wysłano po VOLTIXa, ich misja była skończona przed tym, jak Drużyny Recon dostały wyposażanie. Powinniśmy wiedzieć, że właśnie tam coś było nie tak, to było zbyt łatwe. Oczywiście, on pozwolił się złapać!

Znasz resztę - wir w Areszcie dla Złoczyńców, źli uciekają - teraz mamy tego więcej na głowie niż możemy udźwignąć. Nadszedł czas na misję Złapać i Zakuć!

Jednostki produkcyjne pracują po godzinach nad nowymi robotami i tymi wspaniałymi Kajdankami Bohatera...jeżeli jest w tym wszystkim promyk nadziei, to taki, że oni rozdają urocze unowocześnienia! Powinieneś zobaczyć wodny sprzęt Furno! Podwójną Pancerną Zbroję Surge'a! Tarczę Energetyczną Hex Breez! Nie mogę się doczekać, aby dostać je w swoje ręce!

Tak czy inaczej, jesteśmy w drodze na Scyllę po JAWBLADE'a i jego przyjaciół. Furno mówi, że usmaży trochę ryb! Dam wam znać, jak tam postępy.

Drużyna Recon, Alfa bez odbioru.

Kolejny raport zostanie przetłumaczony wkrótce...

Ciekawostki

  • W pierwszym raporcie narrator, czyli Omega, na końcu błędnie mówi o sobie "Alfa".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki