FANDOM

Rdzeń Bohatera
Rdzeń Boohatera1.png
Narzędzie
Status w użyciu
Użytkownik(cy) Bohaterowie
Funkcje źródło zasilania bohaterów

Rdzenie Bohaterów, znane też jako Rdzenie Quaza są to Rdzenie, które posiadają wszyscy Bohaterowie-Roboty. Są ich nieodłączną częścią. Składają się z rzadkiego minerału - Quaza. Dostęp do niego ma tylko pan Makuro. Rdzenie mają niezwykłą moc, stanowią główne źródło energii Bohaterów. Mogą nawet odrdzewiać (Furno użył w ten sposób swojego rdzenia podczas walki z Jawbladem). Za pomocą rdzenia oraz Ogniwa Bohaterów można wytworzyć pole ochronne (ale tylko w ostateczności). Niestety, rdzenie mają też słaby punkt: z czasem rozładowywują się. A bez naładowanego Rdzenia Bohaterowie nie mogą funkcjonować. Muszą więc je doładowywać po każdej misji.

Historia

Z biegiem lat wygląd Rdzeni się zmieniał. Początkowo rdzenie w wersji normalnej były duże i przezroczyste. Kiedy
Rdzenie.png

Modele komputerowe Rdzeni z LDD w kolejności chronologicznej od lewej do prawej: wersja 1.0, wersja 2.0/3.0, wersja Breakout/Brain Attack

Bohaterowie zostali unowocześnieni do wersji 2.0, rdzenie zmieniono. Stały się mniejsze i nieprzezroczyste. W wersji 1.0, 2.0 i 3.0 każdy Bohater miał rdzeń innego koloru. Jednak podczas Wielkiej Ucieczki, rdzenie znowu przebudowano. Każdy wyglądał tak samo - biały z szarym wypełnieniem. Obecna wersja jest najmniejszą wersją rdzenia. Zarówno podczas Wielkiej Ucieczki, jak i Ataku Mózgów Rdzenie herosów były takie same.

Ciekawostki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki