Fandom

Hero Factory Wiki

Rotor

334strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
"Uwielbiam skracać Bohaterów o głowę."
Rotor, Promocyjny Magazyn Hero Factory
Rotor
Rotor miasto.png
Złoczyńca
Pracodawca Von Nebula (dawniej)
Broń(nie) Miotacz Trującego Gazu, Miotacz Meteorytów, ostrza wirnika
Status Funkcjonuje, prawdopodobnie aresztowany

Rotor to złoczyńca należący niegdyś do Gangu Von Nebuli, będący jego najniebezpieczniejszym członkiem.

Biografia

Przeszłość Rotora nie jest dobrze znana. Wiadomo, że jest sprawcą licznych wymuszeń, sabotaży oraz napaści w różnych zakątkach galaktyki. Jest także poszukiwany na swojej planecie za zdradę stanu.

Gang Von Nebuli

W pewnym momencie Rotor zostal zwerbowany do Gangu, którego liderem był Von Nebula. Po jakimś czasie razem z XPlodem, który stał się jego szefem, udał się na Merak 9 w celu kradzieży materiałów wybuchowych. Niedługo po tym na asteroidę przybyli herosi z Drużyny Alfa 1: Preston Stormer, Jimi Stringer, Dunkan Bulk oraz rekrut William Furno. Rotor został szybko zauważony przez pierwszego z nich - lidera oddziału, kiedy tylko heros wysiadł z Drop Shipa. Przestępca zrobił szybki unik i zaatakował Stormera ze swojego Miotacza meteorów. Po tym do kryminalisty ogień ze swoich broni otworzyli Bulk i Stringer. Przestępca zręcznie unikał strzałów Bohaterów. Wkrótce zjawił się XPlode, który zajął się liderem Drużyny Alfa 1. W tym czasie Rotor zaskoczył dwójkę Bohaterów, ktorzy chcieli znienacka zaatakować XPlode'a. Starł się krótko z Bulkiem, a następnie skierował ogień w pozostałych członków oddziału. Po przegranej walce ze Stormerem szef Rotora uciekł, natomiast on sam został otoczony przez Bohaterów. Wtedy ze statku herosów wysiadł Furno, który miał za zadanie skuć łotra kajdankami. Bohater usiłował zakuć go, jednak przestępca szydził z niego i zasłaniał się swoim śmigłem. Nagle Furno unieruchomił jego śmigło swoim Podwójnym Działem Płomiennym. Rotor, który akurat był w powietrzu, upadł na ziemię. Kiedy herosi już myśleli, że go pokonali, kryminalista wyciągnął mniejszą wersję Miotacza meteorów i z zaskoczenia wypalił z broni. Stormer ochronił Furno przed trafieniem, jednak pocisk prawie trafił Stringera i Bulka. Tuż po tym złoczyńca uciekł.

Po niedługim czasie Rotor odnalazł XPlode'a. Złoczyńcy dalej kontynuowali współpracę. Wkrótce dwójka poszukiwanych przestępców zaatakowała Skład Materiałów Wybuchowych na Lemus 2. Po tym, jak zaczęli go obrabowywać z materiałów C-4000, Rotor dostrzegł lecący Hero Pod należący do jedengo z herosów. Złodziej szybko wycelował ze swojej broni i zestrzelił go. Jednak, jak się później okazało, pojazd był pusty i była to tylko atrapa, aby herosi mogli wylądować niespodziewanie na planecie innym statkiem. Kryminaliści zostali z nienacka zaatakowani przez czwórkę Bohaterów - Stormera, Furno, Breez i Surge'a. Przestępcy otworzyli ogień do herosów. Postanowili zająć się najpierw Stormerem. Gdy dowódca oddziału został trafiony, dwoje Bohaterów przeniosło go w bezpieczne miejsce, podczas gdy Furno wsiadł na swój motor. Po tym zaatakował złoczyńców. Zrzucił na nich małe bomby. XPlode ponownie zdradził Rotora i wrzucił go pod spadające kule. Przestępca padł na ziemię. Tuż po tym rzucił się na niego William Furno. Rozpoczęła się między nimi brutalna walka, podczas której łotr został skuty energochłonnymi Hero-Więzami. XPlode natomiast znowu uciekł. Wkrótce aresztowanego Rotora zabrano do Aresztu dla Złoczyńców, gdzie został osadzony za jego liczne przestępstwa.

Wielka Ucieczka

Któregoś dnia w więzieniu przestępca nazywany Voltixem zainicjował Wielka Ucieczkę. Wszyscy przestępcy z więzienia uciekli za pomocą czarnej dziury. Z okazji skorzystał także Rotor, lecz prawdopodobnie został złapany.

Zdolności i cechy

Rotor to sługus i pochlebca Xplode’a. Ma dosyć "zakręcone" poczucie humoru, które przejawia się w zamiłowaniu do ścinania głów Bohaterom. Rotor jest zawsze lojalny swojemu szefowi, nawet jeśli on zostawia go na pastwę Bohaterów. Jest dosyć silny. Dzięki swojemu wyposażeniu potrafi latać. W powietrzu jest niezwykle szybki. Cechuje się także dużą celnością - potrafi zestrzelić Hero Pod z kilku kilometrów.

Broń i narzędzia

Przestępca zaopatrzony jest w groźny Miotacz Trującego Gazu. Uzbrojenie Rotora stanowi też Miotacz Meteorytów. Ponadto wyposażony jest też w specjalny plecak rakietowy z zamontowanym potężnym śmigłem. Rotor może dzięki niemu nie tylko latać, służy mu także do ścinania głów przeciwnikom.

Comic Rotor.png

Rotor w komiksie

Informacje o zestawie

Rotor został wydany w drugiej połowie 2010 r. jako duży set. Jego cena katalogowa wynosiła 79.95 zł. Posiadał 145 części, a jego numer katalogowy to 7162.

Ciekawostki

  • Co ciekawe, słowo rotor oznacza element maszyny lub mechanizmu, który w czasie pracy wiruje wokół stałej osi - śmigło.
  • Złoczyńca znany jako Vapour posiada niebieski hełm Rotora.

Cytaty

"Hej! Wracaj tu!"
— Rotor, Odcinek 1: Chrzest Ognia
"On wcale nie jest moim szefem!"
— Rotor do herosów, Odcinek 1: Chrzest Ognia
"Nie zostawiaj mnie znowu, ty wstrętny tchórzu!"
— Rotor do XPlode'a - Rotor, Odcinek 1: Chrzest Ognia
"Taki z ciebie chojrak, co?"
— Rotor do Furno, Odcinek 1: Chrzest Ognia
Symbol Rotora.png

Symbol Rotora

Pojawienia

Zobacz też

Linki zewnętrzne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki