FANDOM

Scarox
44003 Scarox
Złoczyńca
Pracodawca Brak danych
Broń(nie) Kły jadowe, ostrza
Status Funkcjonuje

Scarox to zmutowany Pustynny Pełzak.

Historia

Scarox był kiedyś zwykłym Pustynnym Pełzakiem zamieszkującym pustynne rejony Planety Makuhero. Pewnego dnia natrafił na podejrzany obiekt, którym był mały statek kosmiczny. Insekt podszedł do niego, lecz w tym samym czasie został zaatakowany przez jednego z pasożytów kontrolujących umysły - Mózga. Przeobraził się wtedy w agresywną kreaturę i wkrótce razem z innymi zmutowanymi przedstawicielami swojego gatunku, ruszył na Makuhero. Zaatakował miasto i brał udział w walkach na jego ulicach. Dwa Scaroxy zaatakowały Bohaterkę Natalie Breez, jeszcze inne stanęły do walki przeciwko Rocke, a co najmniej jeden z mutantów postanowił zaatakować Wieżę Montażową, gdzie został porażony prądem przez Marka Surge'a. Jednak kiedy herosi odkryli, jak usunąć Mózgi z ciała żywiciela, Scaroxa uwolniono spod kontroli pasożyta, tak jak inne mutanty. Wrócił po tym do swojego dawnego miejsca zamieszkania.

Cechy i zdolności

Scarox przed mutacją był dosyć spokojnym i przeciętnym stworzeniem pustynnym. Po tym, jak Mózgi zaatakowały, przeobraził się w niebezpieczną bestię. Jego nadrzędnym celem stało się wtedy zniszczenie Fabryki Bohaterów. Stał się też agresywny i nieprzewidywalny.

Broń i narzędzia

Bronią Scaroxa są jego pancerne kły jadowe oraz ostrza, dzięki którym może skutecznie ciąć i walczyć. Nosi je na swoich czterech górnych kończynach.

ScaroxSerial01

Scarox tuż po swojej mutacji

Informacje o zestawie

Zestaw 44003 Scarox został wydany w pierwszej połowie 2013 roku, jako jeden z małych zestawów. Zawierał on 46 części.

Pojawienia

​Zobacz też

Linki zewnętrzne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki