FANDOM

Skacząca Maszyna
44027 Breez Flea Machine
Pojazd
Użytkownik(cy) Natalie Breez
Funkcja(e) Walka, transport
Status Zniszczona

Skacząca Maszyna jest jedną z Maszyn Bojowych, użytych do walki ze Skoczkami w podziemiach Antropolis. Jej właścicielką była Bohaterka Natalie Breez.

Historia

Skacząca Maszyna została zbudowana za pomocą Zdalnego Konstruktora, kiedy herosi, podczas bitwy o miasto Antropolis, zeszli do tunelu pod metropolią. Natalie Breez, wraz z pozostałymi członkami Drużyny Alfa 1, przemierzała w swoim pojeździe podziemne jaskinie, w poszukiwaniu porwanych przez Bestie Prestona Stormera i Williama Furno.

Kiedy Bohaterowie natrafili na ogromną kamienną ścianę na swojej drodze, Dunkan Bulk użył swojej Wiertniczej Maszyny, aby przebić ścianę. Okazało się jednak, że za ścianą znajdowało się bardzo silne pole magnetyczne, które część wehikułów wessało za ścianę, a część, w tym Skaczącą Maszynę, wysłało przepaść. Bohaterka, spadając, wystrzeliła ze swojego pojazdu kotwiczkę, która złapała wystającą skałę. Maszyny Breez chwycili się też Nathan Evo, za pomocą swojej Pajęczej Maszyny, oraz Bulk. Bohaterka próbowała wciągnąć siebie i swoich kolegów, lecz odstraszyły ją zwisające tuż nad nimi kokony. Maszyna puściła skałę, a herosi wylądowali nad ogromnych kryształach. Trójka herosów kontynuowała swoją podróż przez tunele. W Kryształowych Pieczarach natrafiła jednak na hordy Skoczków oraz ogromne Kryształowe Bestie. Bohaterowie chcieli przed nimi uciec, lecz zostali zmuszeni do wali z nimi. Breez użyła Skaczącej Maszyny, by unieszkodliwić jedną Bestię, jednak, wkrótce po tym, pojazd zsunął się z kryształu wprost do jeziora żrącego kwasu, ponadto został osaczony przez Skoczki, które rzuciły się na wehikuł. Breez musiała wtedy porzucić swój pojazd, by ratować własne życie.

Dane techniczne

Skacząca Maszyna Interface

Interfejs Skaczącej Maszyny

Skacząca Maszyna to trójnożny łazik kierowany przez pilota z kokpitu, wyposażonego w podnoszoną, pancerną osłonę oraz system katapultowania. Pojazd ten wyposażony jest w wystrzeliwaną na linie kotwiczkę z ruchomymi ramionami. Można nią chwytać różne obiekty, jak i użyć jej do walki. Mechanizm wciągarki pozwala wciągnąć kotwiczkę z powrotem do działka. Bronią Skaczącej Maszyny nie jest tylko jej trójramienny chwytak, lecz również podwójna wyrzutnia rakiet, zamontowana na prawym boku wehikułu.

Informacje o zestawie

44027 Breez Flea Machine Alt 1

Set 44027

Skacząca Maszyna pojawiła się wraz z minifigurką Breez w zestawie 44027 Skacząca maszyna Breez, wydanym w drugiej połowie 2014 roku. Na set ten składają się 102 części, z których można zbudować minifigurkę Breez, Skoczka, kokon oraz Skaczącą Maszynę. Pojazd ma budowę kulkową, co sprawia, że posiada ruchome stawy oraz wyjmowany kokpit. Maszyna wyposażona jest w odczepiany mechanizm, który, za pomocą korbki, pozwala wciągnąć na pojazd wyrzucaną kotwiczkę zaopatrzoną w trzy zginane ramiona, połączoną z wehikułem za pomocą linki. Innymi funkcjami tego zestawu są: pociski prztyczkowe, podnoszona osłona kokpitu oraz otwierany kokon. W zestawie przeważają elementy w kolorach: czarnym, jasnym żółtawozielonym, płomiennym żółtawopomarańczowym i metalicznym ciemnoszarym.

Zestaw 44027 Skacząca maszyna Breez można połączyć z setami 44023 Maszyna Rocka oraz 44025 Maszyna z wiertłem Bulka, aby stworzyć większy kombiner.

LEGO_Icon.png Artykuł o zestawie 44027 Skacząca maszyna Breez na Legopedii.

Galeria

Breez Flea Machine Set
Galeria: Maszyny Bojowe - Skacząca Maszyna

Pojawienia

Linki zewnętrzne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki