FANDOM

UWAGA, NAZWA "TAJEMNICZY ZŁOCZYŃCA" NIE JEST OFICJALNĄ NAZWĄ TEJ POSTACI!

"Teraz moje słodkie maleństwa muszą się już tylko dostać do Hero Factory. Fabryka zostanie zniszczona i nie powstanie tam już ani jeden Bohater, który mógłby mi przeszkodzić."
— Tajemniczy złoczyńca, Atak Mózgów
Tajemniczy złoczyńca
Mysterious Villain
Złoczyńca
Przynależność Nieznana
Narzędzia Rogi, ostrza na ramionach
Status Nieznany

Tajemniczy złoczyńca (ang. mysterious villain) jest nieznanym z imienia przestępcą, który rozprzestrzenił Mózgi po całej galaktyce. Jest jedną z najbardziej zagadkowych postaci, jakie pojawiły się w serii Hero Factory.

Biografia

Bardzo mało wiadomo o tym tajemniczym złoczyńcy, praktycznie nic o jego przeszłości. Po Wielkiej Ucieczce z więzienia Fabryki Bohaterów rozesłał po całej galaktyce Mózgi - pasożyty umiejące kontrolować umysły innych istot. Za ich pomocą chciał zniszczyć Hero Factory, tak, by nie powstał tam żaden nowy Bohater, który mógłby mu pokrzyżować jego plany. Nieznana jest ani reszta jego planu, ani jego dalsze losy.

Charakterystyka

Ze względu na bardzo mało faktów, jakie wiadomo o tym przestępcy, wielu rzeczy można się tylko o nim domyślać. Jest bardzo inteligentny, gdyż prawdopodobnie praktycznie samemu przygotował plan zniszczenia Fabryki Bohaterów za pomocą Mózgów. Możliwe, że zna się na biologii i/lub genetyce, gdyż to on często określany jest mianem "twórcy Mózgów".

Broń i narzędzia

Nie wiadomo, czy posługuje się jakąś konkretną bronią, lecz pewnym jest, że tajemniczy złoczyńca korzysta z hełmu zaopatrzonego w cztery ogromne rogi oraz z naramienników z wystających z nich podłużnych, lekko zakrzywionych ostrzy.

Ciekawostki

  • Przez niektórych fanów serii Hero Factory, tajemniczy złoczyńca nazywany jest imieniem Dark Maker, czyli Mroczny Twórca.

Galeria

Pojawienia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki