Fandom

Hero Factory Wiki

Thresher

334strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
"Jeśli spodziewasz się chwały, drzwi są tam - tutaj nie chodzi o własną chwałę. Jeśli spodziewasz się, że staniesz się legendą, ta sama odpowiedź - są szanse, że nikt z nas nie będzie pamiętany w dzień odejścia ze służby. Ale jeśli chcesz poczuć, że wszystko zmieniasz, to jest miejsce dla ciebie."
Thresher do członków Drużyny Alfa 1, Secret Mission 2: Legion of Darkness

Thresher
Thresher.png
Bohater
Przynależność Drużyna Alfa 1 (Dawniej)
Wyposażenie Wyrzutnie Pocisków
Status Funkcjonuje

Thresher jest Bohaterem, dawnym dowódcą Drużyny Alfa 1.

Biografia

Thresher powstał w Wieży Montażowej. Jedną z misji Threshera było aresztowanie Voltixa na planecie Aqua Gamma IV. Razem z Prestonem Stormerem zaatakował dwóch złoczyńców - Voltixa oraz Splitface'a. Początkowo heros przyglądał się poczynaniom nowicjusza, lecz po pewnym czasie Thresher wkroczył do akcji. Zastraszył Voltixa, że pocisk, który strzelił mu w plecy do magnetyczna mina (w rzeczywistości był to zwykły straszak, który tylko odliczał sekundy). Kiedy jeden łotr został aresztowany, jego wspólnik uciekł. Po skończonej misji Thresher pochwalił Stormera i wyliczył mu tylko kilka błędów, które popełnił.

Wkrótce po tym przedstawił sobie nowych członków Drużyny Alfa 1 - Von Nessa, Dunkana BulkJimiego Stringera i Prestona Stormera. Był to pierwszy działający oddział Bohaterów z Hero Factory, a Thresher został jego dowódcą.

Podczas gdy Stormer i Stringer zabrali do Hero Factory XT4 (który zinfiltrował budynek i ukradł jeden z Drop Shipów), Thresher razem z Nathanielem Zibem polecieli na planetę, na której wcześniej doszło do katastrofy jednego ze statków. Statek ten przewoził ładunek robotów typu XT4 należących do Makuro Industries. Wkrótce po tym poleciał na więzienną Asteroidę J-54, aby pomóc swojej Drużynie. Na miejscu okazało się, że Stormer i Von Ness doznali ciężkich uszkodzeń przez wybuch fregaty kosmicznej, natomiast pojazd Bulka i Von Nessa był niesprawny, ponieważ sabotował go Toxic Reapa. Thresher dowiedział się też o tym, że dwójka złoczyńców uciekła z więzienia.

Kiedy Stormer i Stringer odzyskali przytomność, Thresher i Zib wyjaśnili swoim podopiecznym, że XT4, który podawał się za herosa, był jednym z robotów przewożonych przez rozbity statek. Po katastrofie został on przeprogramowany przez Legion Ciemności - nową organizację przestępczą. Wyjaśnił im też, że z powodu ogromnych zniszczeń podczas ostatnich misji, Akiyama Makuro zdecydował się zamknąć Fabrykę Bohaterów. Było to też spowodowane negatywną opinią mediów na temat Hero Factory. Większość Bohaterów miała po tym zostać ochroniarzami w Makuro Industries, podczas gdy Thresher i Stormer (który zamierzał nadal zwalczać przestępców) zostali w Wieży Montażowej. Dowódca drużyny nakazał rekrutowi, aby nadzorował zamknięcie Fabryki. Jednak po niedługim czasie herosi odkryli, że członkowie Legionu Ciemności próbują przedostać się do budynku. Thresher postanowił zająć się Voltixem i Toxic Reapą, podczas gdy Stormer ścierał się z innymi łotrami.  Bohater został znokautowany przez Speeda Demona, a następnie unieruchomiony przez jedno z ramion w linii montażowej. Kiedy odzyskał przytomność, przestępcy śmiali się i szydzili z niego. Wtem do pomieszczenia wbiegł przywódca Legionu - Black Phantom, którego ścigał Stormer. Tuż po tym z pomocą przybyła reszta Drużyny Alfa 1. Stringer za pomocą swojej broni dźwiękowej przeciął ramię dźwigu, a Von Ness swoją bronią grawitacyjną bezpiecznie uwolnił Threshera. Stormer pokazał wtedy członkom Legionu nagranie z rozmowy z Black Phantomem, na którym przyznał się, że ich wykorzystał. Przestępcy rzucili się na swojego dowódcę. Wkrótce wszyscy kryminaliści (oprócz Black Phantoma i XT4) zostali aresztowani przez Bohaterów i wysłani do więzienia na Asteroidzie J-54.

Po tym Thresher nagrał relacje z bitwy o Hero Factory w dzienniku misji i zabezpieczył je jako tajne. Stormer sprzeciwił się klasyfikowaniu ich jako tajne, lecz lider Drużyny Alfa 1 wyjaśnił mu, że nie chce, aby relacje wpadły w ręce złoczyńców, którzy mogliby w podobny sposób usiłować zniszczyć Fabrykę Bohaterów. Po tym w Nathaniel Zib pogratulował całemu oddziałowi i ogłosił, że Akiyama Makuro wznawia działalność Hero Factory. 

Podczas jednej z misji Stormer został złapany przez pewien gang, lecz uratował go policjant pod przykrywką - Aquax. Thresher po misji przesłuchał policjanta, który powiedział, że był pewien, iż rekrut także działał pod przykrywką i nie został porwany. Lider Drużyny Alfa 1 wiedział jednak, że Aquax kłamie.

Misja w New Stellac City

Pewnego razu Thresher, Von Ness i Stormer zostali wysłani na misję do New Stellac City w odpowiedzi na włamanie. Po wylądowaniu zastali jednak ogromnego robota - Silvera, który zaczął pustoszyć miasto. Thresher i Stormer otworzyli do niego ogień. Tuż po tym dowódca oddziału puścił się biegiem, chcąc chronić rekrutów, jednak został mocno uszkodzony. Stormer zaniósł go w okolice Drop Shipa. Von Ness miał osłaniać rannego robota, podczas gdy Stormer próbował odwrócić uwagę Silvera, lecz zdradził Drużynę i próbował uciec statkiem kosmicznym. Stormer próbował go powstrzymać, jednak bez skutku. Rekrut uratował jednak Threshera i metropolię przed gigantycznym robotem pokonując go. Niedługo po tym lider oddziału został prawdopodobnie przetransportowany do Fabryki Bohaterów. Odzyskał siły, lecz po jakimś czasie dowódcą oddziału Alfa 1 został Stormer.

Unowocześnienie

Thresher był jednym z Bohaterów na konferencji w sprawie unowocześnienia oraz spotkaniu w sprawie wręczenia nagrody Markowi Surge'owi. Prawdopodobnie niedługo po tym i Thresher został przebudowany do wersji 2.0.

Obecnie Thresher znajduje się na niezidentyfikowanej planecie, gdzie pracuje jako szef ochrony. Jej mieszkańcy pracują nad poufnym projektem, który ma zapewniać ochronę przed mocami psychicznymi.

Cechy i zdolności

Thresher jest bardzo doświadczonym Bohaterem. Stoczył nie jedną bitwę z przestępcami i dobrze znał się na swoim fachu. Jest troskliwy wobec rekrutów, lecz bywa surowy.

Broń i narzędzia

Broń Threshera stanowią dwie Wyrzutnie Pocisków, które mogą strzelać różnymi rodzajami pocisków.

Pojawienia

​Serial Hero Factory:

​Książki i komiksy:

Inne:

Zobacz też

Więcej z Fandomu

Losowa wiki