FANDOM

"Myślisz, że jestem głupi. Każdy myśli, że jestem głupi... dopóki nie dostanę go w swoje ręce."
Thunder, Promocyjny Magazyn Hero Factory
Thunder
Thunder Art.png
Złoczyńca
Pracodawca Von Nebula (dawniej)
Broń(nie) Miażdżące Szpony, Miotacz Meteorytów, Działo Pyłu Mgławicowego
Status Funkcjonuje, prawdopodobnie aresztowany

Thunder jest złoczyńcą, jednym z dawnych sług Von Nebuli.

Biografia

Na temat przeszłości Thundera nie wiadomo zbyt wiele. Od jakiegoś czasu był poszukiwany przez Fabrykę Bohaterów za ogromną liczbę popełnionych kradzieży i wymuszeń oraz za domniemane zniszczenie jednej z flot handlowych - w hangarach znaleziono tylko złom.

Gang Von Nebuli

W którymś momencie Thunder został zwerbowany przez Von Nebulę do swojego Gangu. Po pewnym czasie dostał rozkaz od swojego pana, aby zaatakował razem z Corroderem miasto New Stellac. Tam przestępcy skonfrontowali się z trzema Bohaterami z Drużyny Alfa 1: Prestonem Stormerem, Dunkanem Bulkiem i Jimim Stringerem. Podczas walki udało mu się trafić ich dowódcę pociskiem z Działa Pyłu Mgławicowego. Wkrótce przybyło wsparcie herosów - trójka młodych rekrutów: William Furno, Natalie Breez i Mark Surge. Tuż po nich do metropolii przylecieli też Meltdown i XPlode, którzy ruszyli razem z Thunderem i Corroderem do walki z Bohaterami. Wtedy też pojawił się sam Von Nebula, który za pomocą czarnej dziury odebrał herosom ich broń. Podczas gdy lider kryminalistów walczył ze Stormerem i Furno, Thunder i reszta Gangu ścigali pozostałych członków Drużyny Alfa 1. Jednak podczas pogoni za nimi łotrom skończyła się amunicja. Bohaterowie zaatakowali znienacka sługi Von Nebuli, co skończyło się powaleniem złoczyńców na ziemię i ich aresztowaniem. Także Von Nebula został pokonany i uwięziony wewnątrz własnej broni. Niedługo po bitwie Thunder i inni przestępcy zostali przetransportowani do Aresztu dla Złoczyńców, który znajduje się pod Hero Factory.

Wielka Ucieczka

Pewnego razu w więzieniu rozpętała się masowa ucieczka, znana jako Breakout. Thunderowi, podobnie jak innym przestępcom, udało się uciec z Aresztu. Możemy przypuszczać, że został jednak ponownie złapany.

Cechy i zdolności

Ten hałaśliwy czarny charakter jest uosobieniem brutalnej siły. Nie grzeszy inteligencją, lecz to go nie zniechęca. Jest tak silny, że potrafi przebić ścianę. Poza tym osaczony może zmienić swoje ciało w kulę i powalać stojących mu na drodze przeciwników. Thundera bawi śmiertelne straszenie niewinnych obywateli samym spojrzeniem. Złoczyńca był najsilniejszym członkiem w Gangu Von Nebuli.

Thunder Film.PNG

Thunder w podczas bitwy w New Stellac

Broń i narzędzia

Dzięki metalowemu korpusowi Thunder jest jednym z najwytrzymalszych i najgroźniejszych złoczyńców. Zazwyczaj walczy przy użyciu Miotacza Meteorytów oraz potężnych Miażdżących Szponów. Na czas misji w New Stellac City był też wyposażony w Działo Pyłu Mgławicowego, które prawdopodobnie otrzymał od Von Nebuli.

Informacje o zestawie

Został wydany w drugiej połowie 2010 r. jako średni set. Posiada 47 części, a jego numer katalogowy to 7157.

Symbol Thundera.png

Symbol Thundera

Ciekawostki

  • Jego nazwa to po angielsku "grzmot".
  • W polskiej wersji katalogu LEGO na 2010 rok Thundera nazywano "Grom".

Cytaty

"No i nic dziwnego, bo przecież ma to i za chwilę zostanie z was miazga."
— Thunder zastraszający Bohaterów swoim Działem Pyłu Mgławicowego, Odcinek 4: Von Nebula

Pojawienia

Zobacz też

Linki zewnętrzne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki