FANDOM

Ultramachowy Supermotor
StromerBOSerial2
Pojazd
Użytkownik(cy) Preston Stormer
Funkcja(e) Transport
Status Funkcjonalny

Ultramachowy Supermotor jest to pojazd stanowiący część wyposażenia Prestona Stormera w wersji Breakout.

Historia

W trakcie Wielkiej Ucieczki, heros Preston Stormer został wyznaczony do schwytania niewiarygodnie szybkiego Speeda Demona. W tym celu dostał, między innymi, właśnie Ultramachowy Supermotor. Wkrótce Bohater poleciał na planetę Kollix IV i tam rozpoczął pościg na motorze za zbiegłym przestępcą. Podczas walki Speeda Demon, za pomocą swojego Nitrorakietowego Motocyklu przykuł Stormera na motorze do lodowej ściany. Jednak, dzięki wytrzymałości pojazdu, Bohater mógł kontynuować pościg. Niedługo po tym heros został przysypany przez lawinę lodową wywołaną przez złoczyńcę, jednak i to nie powstrzymało Stormera i jego pojazdu. Wkrótce po tym Speeda Demon został w końcu aresztowany. Nie wiadomo, co stało się z Ultramachowym super motorem po zakończeniu misji.

Dane techniczne

Z wyglądu Ultramachowy Supermotor przypomina Furno Bike, co może świadczyć o tym, że jest to jego zmodyfikowana wersja. Podobnie jak Furno Bike, pojazd ten ma duże koła, podpórkę oraz działa zamocowane po obu stronach motoru. Ponadto posiada wyświetlacz optyczny, dzięki któremu można śledzić przeciwnika. Kolorystyka pojazdu nawiązuje do kolorów charakterystycznych dla Prestona Stormera.

Pojawienia

Zobacz też

Więcej z Fandomu

Losowa wiki