Fandom

Hero Factory Wiki

Vapour

334strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
"Tylko czekać, aż pojawisz, by się skosztować mojej toksycznej mocy - w Fabryce Bohaterów będzie o jednego Bohatera mniej!"
Vapour do Dunkana Bulka, Ostateczne Starcie!
  
Vapour
Vapour Box Art.jpg
Złoczyńca
Pracodawca Von Nebula (dawniej)
Broń(nie) Wyrzutnie Żrącej Pary
Status Funkcjonuje

Vapour jest złoczyńcą, pracującym niegdyś dla Von Nebuli.

Biografia

Bardzo mało wiadomo na temat Vapoura. Już od jakiegoś czasu zajmował się kradzieżami i niszczeniem mienia. Możliwe, że to dlatego poszukiwał go departament policji miasta Mekron, którego komisarzem jest Drax.

Gang Von Nebuli

W pewnym momencie swojej przestępczej kariery łotr został zatrudniony przez Von Nebulę do swojego Gangu. Miał służyć jako odwrócenie uwagi Fabryki Bohaterów od przestępców. Status postrzegania Vapoura przez inne sługi tyrana pozostaje nieznany.

Vapour stoczył walkę z Dunkanem Bulkiem w mieście na jednej z odległych planet. Bohaterowi pomogli William Furno na swoim motorze, a także jeden z Drop Shipów. Prawdopodobnie właśnie wtedy złoczyńca został złapany i aresztowany.

Wielka Ucieczka

Niewykluczone, że przestępca zbiegł z Aresztu dla Złoczyńców podczas Wielkiej Ucieczki. Jednak jego obecne losy pozostają nieznane.

Cechy i zdolności

Vapour jest najbardziej tajemniczym członkiem Gangu Von Nebuli. Podobnie, jak innych złoczyńców, Vapoura bawi chaos, a przyjemność mu sprawia popełnianie kradzieży oraz niszczenie mienia. Znany jest też ze swojej brutalności podczas walki. Nie ma jednak żadnego osobistego interesu w zemście na Hero Factory i woli pracować sam.

Bulk vs Vapour.png

Vapour podczas walki z Bulkiem

Broń i narzędzia

Vapour uzbrojony jest w Wyrzutnie Żrącej Pary. Są to dwa podobne, zmodyfikowane Miotacze Meteorytów z zamontowanymi ostrzami. Na jednej z wyrzutni znajduje się też specjalny celownik. Złoczyńca połączony jest z nimi pomarańczowymi przewodami.

Informacje o zestawie

Vapour został wydany wraz z Dunkanem Bulkiem w zestawie 7179 Bulk And Vapour w sierpniu 2010 roku. Zestaw zawierał 89 części, z których 68 były używane do budowy Vapoura. Obejmuje one przekolorowany hełm Rotora, który również nie ma oczodołów. Zestaw był wydany w edycji limitowanej i był dostępny wyłącznie w Toys "R" Us lub mógł być zakupiony na LEGO.com. Jednak można go była kupić także w sklepach internetowych z LEGO.

Cytaty

"Oddychaj głęboko, Bohaterze. To będzie ostatni wdech, jaki kiedykolwiek weźmiesz."
— Vapour, Face Off: Makuro's Secret Guidebook

Ciekawostki

  • Pomimo faktu, iż nazwa zestawu to Bulk & Vapour, to niektóre media, zwłaszcza w Stanach Zjednoczonych, imię przestępcy piszą "Vapor".

Pojawienia

Symbol Vapoura.png

Logo Vapoura

Zobacz też

Linki zewnętrzne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki