FANDOM

Wieża Montażowa
Wieża3.png
Lokalizacja
Mieszkańcy Bohaterowie, prawdopodobnie pracownicy
Klasa Budynek

Wieża Montażowa to miejsce, w którym tworzeni są Bohaterowie-Roboty.

Dane konstrukcyjne

  • Wysokość: 589 metrów
  • Szerokość (u podstawy): 715 metrów
  • Długość (u podstawy): 924 metry
  • Zasilanie: zimna fuzja
  • Liczba pracowników: 11127

Linia Montażowa

Pod wieżą mieści się ogromny Piec. Nad tym wznosi się linia montażowa, gdzie są składani Bohaterowie. Tuż nad tym znajduje się ściśle tajne pomieszczenie, w którym herosi dostają swoje Rdzenie. Nad Pomieszczeniem
WMLM.png

Wnętrze linii montażowej

Rdzeni leży stanowisko zmiany wyposażenia (tam Bohaterowie otrzymują ulepszony lub nowy ekwipunek w maksymalnie 3 minuty). Na samym szczycie znajduje się stanowisko doładowania, gdzie Bohaterowie doładowują swoje Rdzenie.

Pomieszczenia służbowe

W budynku mieści się też centrum dowodzenia. Tam herosi informowani są o nowych misjach i ulepszeniach przez swoich menedżerów misji. Fabryka zawiera także centrum zgłoszeń, gdzie pracownicy przyjmują zgłoszenia z całej galaktyki. Budynek mieści też prywatne biuro Akiyamy Makuro. Tylko on ma do niego dostęp. Można z niego sterować całą fabryką. Drzwi do pomieszczenia są zablokowane specjalną układanką i tylko nieliczni potrafią ją rozwiązać, tym samym otwierając drzwi.

Wieża2.PNG

Centrum dowodzenia

Inne pomieszczenia

Oprócz pieców, pod Wieżą Montażową mieści się też Areszt dla Złoczyńców. Jest to więzienie o zaostrzonym rygorze. Wejście stanowią ogromne, pancerne drzwi. W fabryce znajduje się też prawdopodobnie hangar dla Furno Bików, Crusherów oraz Drop Shipów. Niewykluczone, że istnieją też pokoje dla Bohaterów. Oprócz tego w budynku leży też Strefa Treningowa, której Bohaterowie ćwiczą oraz hala, w której herosi mogą m.in. grać w piłkę.

Przed budynkiem mieszczą się lądowiska dla Drop Shipów. Do fabryki prowadzą dwie ulice.

System ochrony

W budynku mieści się sieć kamer. Fabryka jest też chroniona przed atakiem ogromnym polem siłowym. Posiada także działka laserowe.

Zasilanie

Wieża Montażowa jest zasilana przez zimną fuzję.
WMwej.png

Wejście do budynku

Historia

Wieża Montażowa powstała, gdy Akiyama Makuro zdecydował się założyć Fabrykę Bohaterów. Stanowi ona siedzibę główną Hero Factory oraz prawdopodobnie jedyną linię montażową Bohaterów. W pewnym momencie została zaatakowana przez Black Phantoma. Złoczyńca był blisko swojego celu, czyli zniszczenia jej, jednak Drużyna Alfa 1 pokonała go i ocaliła Fabrykę Bohaterów.

Zobacz też

Więcej z Fandomu

Losowa wiki