Fandom

Hero Factory Wiki

Wielka Ucieczka

334strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja2 Share

Wielka Ucieczka
Breakout!.PNG
Wydarzenie
Cel Voltix: wywołanie masowej ucieczki,

Bohaterowie: powstrzymanie złoczyńców

Inicjator/rzy Voltix

Wielka Ucieczka - znana także jako Breakout (pol. Ucieczka) jest to największy kataklizm w dziejach Fabryki Bohaterów.

Przebieg

Voltix zostaje aresztowany przez Daniela Rockę i Williama Furno. Jednak złoczyńca aktywizuje czarną materię Von Nebuli. Generuje z siebie coś na  kształt ducha Von Nebuli, który niszczy Laskę Czarnej Dziury. Wywołuje to falę uderzeniową i tworzy dużą czarną dziurę. Przebija ona sufit. Lasery w celach się wyłączają, więźniowie wychodzą z cel i biegną w stronę czarnej dziury. Ta przenosi ich w wybrane miejsca. Bohaterowie próbują ich powstrzymać, jednak wszyscy uciekają. Po tym niemalże wszyscy herosi zbierają się w centrum dowodzenia. Menedżer misji - Nathaniel Zib - przedstawia wszystkim Bohaterom sytuację i prezentuje na Marku Surge'u nowe kajdanki. Następnie każdy bohater zostaje odpowiednio przygotowany do misji, według cech danego zbiega. Wkrótce wyruszają, aby złapać przestępców. W tym czasie Black Phantom wchodzi niepostrzeżenie do Hero Factory. Gdy bohaterowie łapią zbiegów, złoczyńca unieruchamia wszystkich menedżerów misji i zamyka Wieżę Montażową. Jednak jeden rekrut został w budynku i próbuje mu przeszkodzić. Rocka znosi tarczę ochronną wokół Hero Factory i wpuszcza Drużynę Alfa 1 do środka. W tym samym czasie Black Phantom zamierza przeciążyć i zniszczyć Wieżę Montażową od środka. Bohaterowie walczą z nim i jego Arachnixem. Rocka stacza ze złoczyńcą bezpośrednią walkę i podłącza mu tyle przewodów energetycznych, ile się da. To przeciąża przestępcę, przez co Black Phantom zostaje pokonany i zakuty w kajdanki. Po tym inni bohaterowie wracają z misji. Black Phantom wysłał komuś jeden, lecz bardzo ważny plik - plany konstrukcyjne Hero Factory.

VoltixMovie.png

Voltix - twórca Wielkiej Ucieczki.

BlackPhantomMovie.png

Black Phantom - organizator Wielkiej Ucieczki.

Zbiedzy

Lista znanych zbiegów:

Poza nimi uciekły też setki innych przestępców przetrzymywanych w więzieniu.

Zestawy

Breakout to nazwa serii wszystkich zestawów wydanych z Hero Factory w 2012 roku.

Więcej w Fandom

Losowa wiki