FANDOM

Wszechświat Hero Factory to wszystkie galaktyki, gwiazdy, planety, asteroidy oraz inne miejsca występujące w fabule Hero Factory.

Mgławice

Pas Makuhero

Pas Makuhero to mgławica planetarna w galaktyce, w której mieści się Fabryka Bohaterów. Posiada co najmniej jedno słońce. Znajduje się w niej Planeta Makuhero, na której wybudowano miasto Makuhero.

Mgławica Tarantula

W Mgławicy Tarantula istnieje kilka planet i planetoid. Na jednym z ciał niebieskich znajduje się zakład produkcyjny Plazmoid.

System Sigma Sigma

W Systemie Sigma Sigma znajduje się ważna satelita, która pełni istotną funkcję w dziedzinie łączności. Istnieje w niej też pas asteroid (prawdopodobnie nazywany Del Toro).

System Prima Giedi

W skład Systemu Prima Giedi wchodzi wiele planet, m. in. Quatros oraz Kollix IV

Planety i planetoidy

Tantalus 5

Planetoida więzienna, na której znajduje się Zakład karny 1331.

Etamin II

Planeta, na którą została wezwana Bohaterów Drużyny Rho 3 z powodu komunikatu o robotach czyszczących, które sądziły, że są Bohaterami.

Seguins

Jest to planeta, na którą została wysłana Drużyna Zed 4 w celu pomocy Suzerianowi, władzy Sugeinów.

Ziemia

Planeta zamieszkana przez istoty żywe, w tym przez rasę ludzką.

Lemus 2

Na planecie tej znajduje się Skład Materiałów Wybuchowych, na który napadli kiedyś Rotor i XPlode.

Aqua Gamma IV

Planeta w znacznym stopniu pokryta wodą. Mieści się na niej kilka miast położonych na ogromnych palach.

System Prima Giedi

Almaak IV

Kiedy podobno Almaak IV zniknęła, Drużyna Alfa 1 przybyła, aby zbadać sprawę. Jej członkowie odkryli, że urzędnicy z Almaak V zamaskowali Almaak V, aby wywołać konflikt z innymi planetami z systemu.

Almaak V

Urzędnicy z tej planety próbowali wywołać wojnę między Almaak V a innymi światami.

Tallos 5

Jest to planeta górnicza.

Quatros

Jest to planeta objęta ochroną przyrodniczą. Z niej właśnie pochodzi minerał Quaza.

Fabulox 18

To pustynna planeta.

Zarron

Planeta ta jest pokryta bambusem.

Tyrral 9

Tyrral 9 jest to planeta zamieszkana przez Kaniboty.

Tarek

Na tej planecie kiedyś mieściła się wioska, która została zniszczona przez zmutowane pandy.

Kerit 9

Planetę tę kiedyś zaatakowały Arkadyjskie Węże Piaskowe.

Cerrazon 8

Co ciekawe, właśnie na tej planecie Bohaterka Natalie Breez pokonała w pieszym wyścigu herosa Prestona Stormera.

Arkoula 118

Jest to miejsce udanej misji Drużyny Epsilon.

Z'chaya

Planeta porośnięta gęstą dżunglą.

Kollix IV

Planeta pokryta grubym lodem.

Scylla

Jest to wodna planeta.

Tansari VI

Planeta, na której znajduje się stacja poboru energii. Na powierzchni planety występują liczne naturalne źródła energii elektrycznej.

Mechna

Planeta, gdzie produkuje się roboty XT4.

Hive

Dom Thornraxxa i jego rasy.

Sigma Pi III

Jet to planeta, na której mieści się muzeum, które próbowali obrabować Jawblade i Toxic Reapa.

Epsilon Gamma IV

Na tej planecie swoją przestępczą działalność szerzyli Voltix i Splitface do czasu aresztowania pierwszego z nich przez Prestona Stormera i Threshera.

Gronnd

Planeta, na której został zbudowany statek Valiant.

Nienazwana przestępcza planeta

Planeta, na której Geb prowadził swoją działalność, a Core Hunter ukrył fragment broni Doom Box. Miejsce schronienia wielu przestępców z całej galaktyki.

Ojczyzna Zielono-niebieskich istot

Dom rasy pewnych zielono-niebieskich istot różniących się od innych stworzeń z Wszechświata Hero Factory. Dawne miejsce przechowywania jednej z części broni Doom Box. Obecnie jest pilnie strzeżona przez potężny system ochrony planety. Znajduje się na niej nieczynna kopalnia duradium.

Asteroidy oraz satelity

Merak 9

Górnicza asteroida napadnięta kiedyś przez XPlode'a i Rotora.

Lunar Tratix

Księżyc będący domem Gadobotów.

Miasta, budowle i inne struktury

Antropolis

Metropolia położona nad jaskiniami zamieszkiwanymi przez Skoczki.

New Stellac City

Miejsce dwóch bitew Drużyny Alfa 1 i dezercji Von Nessa.

Miasto Mekron

Miasto położone na asteroidzie, gdzie zauważono Vapoura.

Stacja Paliw 22

Miejsce wydobycia paliwa do Hero Podów. Została jakiś czas temu zaatakowana przez Ognistych Przestępców.

Stacja kosmiczna Regular 1

Stacja kosmiczna, na której Drużynie Delta 9 udało się uratować zakładników z rąk Kapitana Horrendousa.

Zamek Relaksacyjny Androidów

Miejsce wypoczynku zaatakowane przez Ogniste Chochliki.

Inne ciała niebieskie

Czarna dziura

Stworzona przez Von Nebulę za pomocą jego Laski Czarnej Dziury, czarna dziura stanowiła główną siedzibę złoczyńcę.

Chmury Gazu Yequee

Są to notorycznie tworzące się chmury gazu Yequee o długości 14 000 000 mil. Są zbudowane z cząstek Yeq, które "jedzą" metal. Drużyna Mu 19 usunęła wiele cząstek gazu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki