FANDOM

Disambig-icon.png Ten artykuł odnosi się do klasy robotów XT4. Zobacz też artykuł o złoczyńcy XT4.
XT4 (Klasa Robotów)
6229 XT4.jpg
Klasa Robotów
Funkcja Roboty przemysłowe
Moc(e) Brak
Lokalizacja(e) Różne
Status Aktywne

XT4 jest to klasa robotów stworzona przez Makuro Industries.

Opis

Historia

Roboty XT4 zostały kiedyś zaprojektowane przez firmę Makuro Industries. Wkrótce po tym rozpoczęto ich produkcję w zakładzie na planecie Mechna. Jeden ze statków przewożących te roboty został kiedyś skradziony przez Legion Ciemności. Złoczyńcy przejęli statek, a następnie polecieli nim na jedną z planet. Kiedy juz na niej wylądowali, ich przywódca - Black Phantom - przeprogramował maszyny, tak aby upozorować ich katastrofę. Wysłał je w różnych kierunkach, aby przeszły kilkanaście mil. Po tym źródło zasilania robotów miało się rozładować, a one padły by na ziemię w losowych miejscach. Jednak jeden z robotów został wcielony do Legionu, jako złoczyńca o imieniu XT4. Wkrótce schwytano go jednak i umieszczono w Areszcie dla złoczyńców. Podczas Wielkiej Ucieczki zbiegł stamtąd i udał się na planetę Mechna.

Cechy i zdolności

Roboty XT4 są pozbawione jakichkolwiek emocji lub uczuć. Wykonują to, co poleci im zrobić ich pan. Można je dowolnie przeprogramować.

Wyposażenie

Ponieważ XT4 to typ robotów przemysłowych, wyposażono je w Ostrza Uderzeniowe, Przecinak Dyskowy oraz Laserowy Przecinak.

Pojawienia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki